Vedr. Compact Flash og SD kortlæser.
Fra : Vega

Dato : 10-06-04 15:57

Hej.

Fås der en kort læser der monteres direkte i en 3.5" plads?

Jeg har et Soltek SL-75FRV bundkort.

Mvh. Vega.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 10-06-04 16:21

Vega wrote:
> Hej.
>
> Fås der en kort læser der monteres direkte i en 3.5" plads?

InWin... fåes hos SHG.dk.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Vega

Dato : 10-06-04 16:38

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> InWin... fåes hos SHG.dk.

Takker og den fås endda i sort. Ved du om den er klar til montering med
kabel og alt?

Mvh. Vega.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 11-06-04 22:49

> Takker og den fås endda i sort. Ved du om den er klar til montering med
> kabel og alt?

Der sidder et kabel på, jeg tror at det skal sidde på en usb på bundkortet.
Det ligner sådan et.
mvh Kim.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 10-06-04 16:32

> Fås der en kort læser der monteres direkte i en 3.5" plads?
>
> Jeg har et Soltek SL-75FRV bundkort.

Jeg mener at have set en til 49,- kr hos herlevdata der har til alle slags
kort.

mvh Kim.