MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W2k genstarter ved nedlukning
Fra : Tage

Dato : 10-06-04 12:49

Hej NG

Vi har en Fujitsu Siemens Scenic E600 pc som har windows 2000 + SP4 som OS.
Problemet er at pc'en genstarter når den nedlukkes. Der er forsøgt
adskilligt for at løse problemet.
Det sjove er, at pc'en ikke kan startes igen, hvis man slukker på
tænd/sluk-knappen - man bliver nødt til helt at tage strømmen fra den!
Udover dette problem kører pc'en uden problemer.
Er der nogen der har været ud for det samme?

Tage

Fra : Pico

Dato : 10-06-04 22:52

Tage wrote:
> [...]
> Udover dette problem kører pc'en uden problemer.
> Er der nogen der har været ud for det samme?

Jeg havde samme problem med en maskine jeg satte op for en ven.
Det viste sig det var driverne til Logitez musen. Da jeg hentede en
ny driver fra nettet virked lukning som den skulle.
Pico

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-06-04 14:01

Tage skrev:

> Er der nogen der har været ud for det samme?

Ja. Det hjalp at sætte Strømstyringen op.

Jesper G. Poulsen