javax.usb
Fra : newsfan

Dato : 10-06-04 12:27

Hejsa,
Da jeg har nogle problemer med min jsr80.jar og min jsr_ri80.jar
spørger jeg herinde om der er nogle, der med succes har fået kørt
eksempelprogrammet med javax.usb, som man kan finde på
sourcefourge ?

Versionen til windows er en (pre)alpha release som har brug for
en kernel driver og det er muligt det er det, der er problemet.

Jeg får ihvertfald flg fejlbesked, når jeg forsøger at afvikle mit
testprogram (Jeg har checket min classpath og HAR inkluderet
mine jars i path)

Exception in thread "main" java.lang.RuntimeException: Error : Error while
loadi
ng shared library JavaxUsb.dll : no JavaxUsb in java.library.path
at ShowTopology.getVirtualRootUsbHub(ShowTopology.java:78)
at DefaultControlPipe.main(DefaultControlPipe.java:26)

Mvh
cg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-06-04 12:59

"newsfan" <farmer_joe41@hotmail.com> writes:

> [...]
> at ShowTopology.getVirtualRootUsbHub(ShowTopology.java:78)
> at DefaultControlPipe.main(DefaultControlPipe.java:26)

Den kan ikke hitte din DLL-fil.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : newsfan

Dato : 10-06-04 13:50

Tusind tak for hjælpen.
Det er bare ikke så stor en hjælp fordi jeg kan nemlig
heller ikke finde den - har prøvet-
Windows releasen til javax.usb er en pre alpha release,
som mangler et eller andet med kernel.

Fra : newsfan

Dato : 10-06-04 16:25

Har fundet ud af at printe ud via javax.print, men
hvordan får jeg printet ud helt ud til margen mon?

Fra : Flemming Mertz

Dato : 11-06-04 21:11

Hej

Uden at være helt sikker (gad ikke læse artiklerne igen), så mener jeg du
kan finde lidt hjælp i de her to artikler:

http://www.javaworld.com/javaworld/jw-12-2000/jw-1201-print.html
http://www.javaworld.com/javaworld/jw-01-2001/jw-0105-print.html

Med venlig hilsen,
Flemming Mertz