Spy Sweeper og Spybot Search & Destroy
Fra : DonE

Dato : 10-06-04 11:06

Hejsa!
Disse 2 programmer kan de arbejde sammen?
Altså, køre på samme tid?
Og er det en god idé?

--
DonE
Erara humanum est.

Fra : htds

Dato : 10-06-04 14:22

"DonE" <DonE@skodnet.net> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
> Disse 2 programmer kan de arbejde sammen?
> Altså, køre på samme tid?
> Og er det en god idé?
>
> --
> DonE
> Erara humanum est.
> Derfor er jeg til

Her er et lille udpluk fra en dansk manual til Spy Sweeper fra spywarefri.dk

"Det har til gengæld vist sig, at hvis du installerer Spy Sweeper, så
behøver du ikke også at have alle de små gratis programmer på din maskine. I
nogle tilfælde vil det endda konflikte."
kilde: http://www.spywarefri.dk/spysweepermanual.htm

De nævner dog ikke spybot som en af de programmer der konflikter.

--
/htds

--- Man tænker bedst når man er på skideren ---

Fra : DonE

Dato : 10-06-04 14:58

htds wrote:
> [...]
> kilde: http://www.spywarefri.dk/spysweepermanual.htm
>
> De nævner dog ikke spybot som en af de programmer der konflikter.

Okay! Nu har jeg prøvet Spy Sweeper og Spybot Search & Destroy.
Og konflikt blev der.
1.Kunne ikke bruge højreklik nogen steder, hverken på internetsider
eller på skrivebordet hvis der var et browser vindue åben.
2. I browser vinduet kunne jeg heller ikke bruge: Filer, Rediger, Vis osv.
Lukkede jeg så Spybot ned, virkede alt igen.

--
Venligst
DonE

Fra : htds

Dato : 10-06-04 15:35

> [...]

> 2. I browser vinduet kunne jeg heller ikke bruge: Filer, Rediger, Vis osv.
> Lukkede jeg så Spybot ned, virkede alt igen.

Ja det må da kaldes konflikter

Er Spy Sweeper ellers godt, det er jo rost til skyerne. Er det værd at
betale for ?

Fra : DonE

Dato : 10-06-04 22:14

htds wrote:
> "DonE" <DonE@skodnet.net> skrev i en meddelelse

> Ja det må da kaldes konflikter
>
> Er Spy Sweeper ellers godt, det er jo rost til skyerne. Er det værd at
> betale for ?

Jeg vil da lade det køre prøvetiden ud.
Så må jeg jo se om det er det værd. Men forløbigt er jeg
yderst tilfreds med det.

--
Venligst
Erara humanum est.

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-06-04 17:18

DonE wrote:

> Jeg vil da lade det køre prøvetiden ud.
> Så må jeg jo se om det er det værd. Men forløbigt er jeg
> yderst tilfreds med det.

Hvordan er det ellers i forhold til Ad-Aware 6 Pro, hvis du har prøvet det?

Fra : DaaN

Dato : 07-07-04 18:36

DonE skrev:
> Hejsa!
> Disse 2 programmer kan de arbejde sammen?
> Altså, køre på samme tid?
> Og er det en god idé?

Hej =)
Det konflikter Ingen Steder.. Du kan køre Spy Sweeper sammen med Adware
6 Prof. eller Spybot Search & Destroy eller SpyRemover eller Stinger ..
Der er Ingen Konfliket.. Læste at en havde problemer med Højre Klik på
Internet sider,samtidig med scanning.. Har jeg ikke.. oplever ingen
problemer.. Det har meget sikkert noget at gøre med Ram .. Jo fler Ram,
jo mer kan du lave samtidig jo .. Jo Mindre Ram, det færre ting kan du
havde kørende samtidig før der opstår Problemer.. Håber du kan bruge
Hjælpen =)
- DaaN