skolefotos
Fra : Dorthe Skall

Dato : 09-06-04 21:25

Hej gruppe

Da jeg tidligere har fået mange positive svar på mine spørgsmål prøver jeg
lige igen. Vi har i vores Lokalhistoriske forening talt om det er muligt at
finde frem til gamle skolefotos fra Odense skolefotos/luftfotos ? Er der
nogen der har fundet lignende og hvor ?

MVH Dorthe Skall

Fra : Wendy Stæhr Rasmusse~

Dato : 15-06-04 21:06

Hej Dorthe.

Jeg ved ikke hvordan du definerer gamle skolefotos, men jeg kan konstaterer
på følgende URL
http://www.microsoft.com/danmark/business/cases/Skolefoto.asp at Odense
Skolefoto i hvert fald har eksisteret i et halvt århundrede.
Derfor var det måske god idé at kontakte dem på deres hjemmeside som har
følgende URL http://www.odenseskolefoto.dk.

Wendy Stæhr Rasmussen

Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 20-06-04 22:21