Firmware update på zyxel 650
Fra : jjac

Dato : 09-06-04 20:50

Hej
Hvordan uploader jeg firmware til zyxel 650r-31 via webinterface? den
firmware jeg henter er en rom fil routeren skal bruge en bin, hvad gør jeg
forkert??
mvh: Claus

Fra : John T. Sørensen

Dato : 09-06-04 21:55

Gør det ikke jeg har selv prøvet det, og fik

først liv i den efter to dages hårdt arbejde jeg

måtte programmer den med den gamle firmvare

via den speciale port bagpå, med en bærbar og

et terminal program så nu er du advaret

MVH

John

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 09-06-04 22:14

> [...]
> Hvordan uploader jeg firmware til zyxel 650r-31 via webinterface? den
> firmware jeg henter er en rom fil routeren skal bruge en bin, hvad gør jeg

Tja, du svare egentlig selv, det du gør forkert er at bruge en .rom når du
skal brugge en .bin

Hent nyeste zip-fil her:
ftp://ftp.zyxel.dk/P650R-31/firmware/

pak den ud og brug .bin filen

/Brian
Der ikke selv har prøvet opgraderingen af en 650R-31, så jeg har ingen
erfaringer at give videre

Fra : Morten Davidsen

Dato : 09-06-04 23:52

"jjac" <jjac@it.dyt> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvordan uploader jeg firmware til zyxel 650r-31 via webinterface?
http://firmware.homepage.dk/ <-- skulle vist forklare det hele.
jeg vil foreslå dig at benytte denne da jeg kan se du benytter Cybercity som
udbyder. Såfremt du benytter den som Brian har nævnt skal du vide ret meget
om opsætning af firmware.

>den firmware jeg henter er en rom fil routeren skal bruge en bin, hvad gør
jeg
> forkert??
På ovenstående link finder du også en .bin fil.

/MD