Nokia 6230 kabel
Fra : MoDeM

Dato : 09-06-04 16:47

Hej.

Er der nogle steder i dk der sælger 6230 kabler til griffin..?? Hvis ikk er
der så nogle der har nogle erfaringer med nogle udlanske sider der sælger
dem billigt..?

Mvh
MoDeM

Fra : Ham selv

Dato : 09-06-04 16:58

Jeg kan skaffe dem til en flad hund + porto?

Med venlig hilsen Ham selv

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 10-06-04 06:04

"MoDeM" <morten@funstuff.dk> wrote in message
> [...]
er
> der så nogle der har nogle erfaringer med nogle udlanske sider der sælger

Ja du kan evt købe det hos mig http://guezz-shop.dk :)

koster 60,- + porto
--
/Frank
E-Mail -> Danmark = DK

Fra : Ham selv

Dato : 10-06-04 07:37

Jo jeg synes ikke jeg kan se dem på din side?

Med venlig hilsen Ham selv

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 10-06-04 11:11

"Ham selv" <djubiNOSPAM@djubi.dk> wrote in message
> Jo jeg synes ikke jeg kan se dem på din side?

Kig under unlockUdstyr-> Griffin Kabler -> Nokia 6230 kabel

--
/Frank
E-Mail -> Danmark = DK