S: Browning 525 Sporting kal. 12 O/U
Fra : Martin

Dato : 09-06-04 14:00

Yderst velholdt og skudt max. 1250 skud. Backboreløb med udskiftelige
chokes, løbsvælger, udskiftelige forgyldte aftrækkerbøjler, transportkasse
og aftrækkerlås.
ca. 2 år gl. og stand som ny.

Pris. 10.995. (vejl. udsalgspris 14.995,-)

/Martin

Fra : Gaarde

Dato : 09-06-04 15:15

Hej Martin

Hvor bor du ?

Mvh
Mogens

Fra : Martin

Dato : 09-06-04 15:56

> Hvor bor du ?

Hej Mogens

Jeg bor i Odense. Jeg kan sende dig billeder hvis du er interesseret.

Mvh
Martin

Fra : Gaarde

Dato : 10-06-04 09:10