skal desværre af med katten
Fra : Louise Courchaine

Dato : 09-06-04 13:45

Hej newsreader!

Jeg skriver for at høre om der er nogen der evt. er interesseret i
Mozart???
Sammenføringen med mine to andre katte er gået helt skævt. I starten gik
det fint og de lå og puttede sammen, men nu er de begyndt at slås
konstant. Han bider de andre hele tiden, og lader dem ikke være i fred
på noget som helst tidspunkt. Han er kastreret og øremærket, dog står
øremærkningen ikke i mit navn endnu. Han er god til børn, virker i hvert
fald meget glad og interesseret når vi har børn på besøg. Han har
tidligere været alenekat, men der var han alt for meget alene så jeg
tror det bedste vil være hvis han kommer et sted hen med andre katte,
eller et sted hvor han ikke er for meget alene. Han er meget
kontaktsøgende og meget kælen.
Det skal lige siges at jeg gerne ville have haft beholdt ham, for han er
en rigitg dejlig kat; men jeg kan mærke på mine andre katte at de er
blevet mere sky siden han er kommet til. Han har nu været mange
forskellige steder så jeg håber at han kan få et blivende hjem.

Med venlig hilsen
Louise Courchaine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 09-06-04 15:29

Prøv evt www.vildkat.dk

Fra : Louise Courchaine

Dato : 09-06-04 19:54

> Linda Hedegaard Jensen skrev:
> Prøv evt www.vildkat.dk>

Han er skrevet ind... men har fundet et hjem til ham...

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 17:05

> [...]
> det fint og de lå og puttede sammen, men nu er de begyndt at slås
> konstant. Han bider de andre hele tiden, og lader dem ikke være i fred

<klip>

Ud fra det du skriver, tror jeg ikke, løsningen ville være at sende ham til
et hjem med andre katte. Nissen flytter med...

Han lyder som en kat der skal ud som enekat hos én, der går hjemme sammen
med ham, som kan nusse og putte når han har lyst.

Nogle katte fungerer bare bedst alene i et hjem, hvor de er sammen med deres
menneske 24/7. I et hjem med andre katte, eller hvor han er meget alene, vil
problemerne med ham blot opstå på ny. Det ville være synd, hvis han skulle
flytte endnu en gang, fordi nissen flyttede med!

Tina
/og de to pelsklumper

Fra : Louise Courchaine

Dato : 09-06-04 19:57

Tak for hjælpen... men jeg har fundet et hjem til ham... Så må vi bare
se hvordan det går... Min bror ville gerne have ham... sjovt nok siger
han det først når han er skrevet ind på div. sider *GG*