Banner-system
Fra : Sinkbæk

Dato : 03-05-01 22:55

Hej!

Er der nogen herinde der kender, eller selv har skrevet et godt
banner-styringsscript?

Jeg leder efter et script, som skal kunne sætte x antal bannere i rotation,
samt sætte en tidsgrænse/tidsstyring på hvor og hvornår bestemte bannere
skal afvikles.

På forhånd tak
Sinkbæk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 03-05-01 23:07

"Sinkbæk" <ts@8888nvr.dk> wrote:

> Hej!
>
> Er der nogen herinde der kender, eller selv har skrevet et godt
> banner-styringsscript?

phpads (se på freshmeat eller whatever)

--
Henrik Hansen

Fra : Christian Doeleman

Dato : 04-05-01 07:51

"Henrik Hansen" <hh@mailserver.dk> skrev:

> phpads (se på freshmeat eller whatever)

http://www.phpwizard.net/projects/phpAds/

Christian Doeleman

Fra : Dennis

Dato : 04-05-01 12:08

> phpads (se på freshmeat eller whatever)

Jeg eftersøger også et PHP banner system, men ikke lige PHPAds, omend den jo
er ganske udemærket (men bare ikke til det jeg skal bruge). Det jég har brug
for er såmen det samme som det PHPAds tilbyder, men den skal også rotere
imellem de enkelte banners. Altså ikke sådan at når man reloader siden så
kommer der et nyt banner, men mere sådan at første banner vises i 20
sekunder, næste i 30, næste i ... osv. Mon det findes?

--
Mvh.
Dennis

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-05-01 13:52

"Dennis" <net90@mail.mira.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer der et nyt banner, men mere sådan at første banner vises i 20
> sekunder, næste i 30, næste i ... osv. Mon det findes?

Det er jo client-side, så jeg vil tro phpads kan klare den...

Enten putter du banneret i en span eller div, hvor innerHTML udskiftes i ny
og næ, eller også putter du det i en iframe der reloader en gang i mellem...

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Henrik Hansen

Dato : 04-05-01 13:53

"Dennis" <net90@mail.mira.dk> wrote:

> [...]
> kommer der et nyt banner, men mere sådan at første banner vises i 20
> sekunder, næste i 30, næste i ... osv. Mon det findes?

hvis du bruger frames så kan det vel gøres ved at reloade den frame
hvor bannert findes i ?

--
Henrik Hansen