MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Et lille spørgsmål
Fra : Martin Thunø

Dato : 07-06-04 23:46

Hej i gruppen.

Da jeg skal have skiftet min ene HDD ud hvor jeg har XP installeret med en
større - skal lige siges, at mit CD-ROM drev er stået af - er mit spørgsmål
følgende: Kan jeg installere XP på en HDD i en anden PC og derefter bruge
HDD i den første PC eller vil der gå ged i det når det ikke er samme
hardware og bios i de 2 maskiner? Håber i forstår meningen med galskaben
en installation kræver jo unægteligt, at CD-ROM drevet virker.

Mvh
Martin

--
Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-06-04 23:59

> [...]
> det ikke er samme hardware og bios i de 2 maskiner? Håber i forstår
> meningen med galskaben en installation kræver jo unægteligt, at

Det er ikke tilrådeligt at installere XP på én maskine og flytte det til
en anden bagefter. Kopiér hellere hele CD'ens indhold ind i en mappe på
HD'en og installér den derfra på den rigtige maskine.

Du er forresten en dag bagud (kig på dit ur).

--
signing off.. Martin Sørensen