Sår på guldfisk
Fra : sasa sakac

Dato : 08-06-04 20:21

Hej!
Jeg har en guld fisk som har en sår på kropen.
Det se ud meget slem. Er det nogen som kan anbefele et eller andet
behandling?
Prov kig på billeder

www.auctionphotobank.com/upload/108672239649.jpg

www.auctionphotobank.com/upload/108672224868.jpg

www.auctionphotobank.com/upload/108672235276.jpg

Fra : ibber

Dato : 09-06-04 07:19

ligner hulsyge medicin er forholdsvis dyr i forhold til hvad din guldfisk
koster, afliv den og køb en anden

Fra : sasa sakac

Dato : 09-06-04 11:49

ibber <12347@ishoejby.dk> skrev:
>ligner hulsyge medicin er
>forholdsvis dyr i forhold til hvad din guldfisk
>koster, afliv den og køb en anden

Fisk koster 45 kroner og medicin koster nok mere, men det er min
beslutning hvad skal jeg gøre med fisk.
Så hvis nogen har noget bud for behendling, wellcom.

Fra : plesner

Dato : 09-06-04 12:34

> ligner hulsyge medicin er forholdsvis dyr i forhold til hvad din
> guldfisk koster, afliv den og køb en anden

Hmmm.... endnu et ukvalificeret indlæg fra dig. Hulsyge medfører huller i
hovedregionen - og det er vist ikke lige der, problemet er. Ydermere
angriber den mig bekendt næsten udelukkende ciklider og labyrintfisk.

plesner