Hvilken telefon
Fra : CK dk

Dato : 08-06-04 15:52

Hey
Det her er sikkert et meget subjektivt spørgsmål, men jeg vil alligevel
gerne bede om nogle inputs angående køb af ny telefon.

Mine krav/ønsker er

- pris: under 2500 kr
- farveskærm (d'oh) helst 65k+ farver
- gerne kamera (ikke nødvendigt) skal dog kunne tage gode billeder (ikke
kamera bare for at have det, så vil jeg hellere undvære)
- meget gerne mp3-afspiller (hvis man kan få det)
- ikke alt for stor, gerne sammenklappelig
- ikke alt for "plastic agtig"
- gerne med abbonoment hvis det nedsætter prisen væsentligt
- skal kunne køre på almindeligt net (ikke 3 da jeg bor i jylland)
- ikke samsung E 700 (den har alle mine venner)

På forhånd tak for hjælpen CK