Hvordan blånerer man?
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-06-04 15:12

Jeg er nysgerrig efter at vide hvordan man blånerer? Er det noget man selv
kan gå i gang med, hvis man er lidt fingernem, eller er det et job for en
bøssemager?

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 08-06-04 23:27

From: "Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk>
Subject: Hvordan blånerer man?

> Jeg er nysgerrig efter at vide hvordan man blånerer? Er det noget man selv
> mvh
> Kim Frederiksen

Prøv disse link, de kan evt. hjælpe:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=+brunering&meta=group%3
Ddk.fritid.jagt

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=+blaanering&meta=group%
3Ddk.fritid.jagt

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&q=bl%C3%A5nering&btnG=S%C
3%B8g&meta=group%3Ddk.fritid.jagt

mvh Ole

Fra : E. W.

Dato : 12-06-04 13:13

Hvis du går i gang med det vil jeg meget gerne høre om resultatet.
//Ejner

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-06-04 22:28

"E. W." <ewg@yahoo.dk> wrote in message
> Hvis du går i gang med det vil jeg meget gerne høre om resultatet.
> //Ejner

Jeg ved ikke helt om jeg har mod på det. Jeg ville jo gerne gøre noget ved
min Sako Vixen, da den efterhånden er noget medtaget. Indtil videre har jeg
fået ordnet skæftet, og det er blevet rigtig flot. Nu er det bare piben der
halter

mvh
Kim Frederiksen