Forslag til besætning søges
Fra : Brizz

Dato : 08-06-04 14:12

Har et lille 35l som jeg brugte til unge akvarie men har efterhånden så
mange unger at dem der kommer må blive spyttet ud i det store også overleve
hvis de kan..
Er der nogen der har en ide til en lille besætning i mit unge akvarie? har
malawi i det store. Findes der egentlig så små malwi at de vil kunne trives
i et 35L?
Ellers nogen andre cichlider

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Jasper Norman

Dato : 08-06-04 23:50

Hehe. 35l, er jo ikke meget større end et sennepsglas jeg mener at det
ville være synd at putte fisk derned. Men det er da udmærket til yngel...
eller har du helt opgivet at opdrætte mere?

Nu véd jeg ikke hvad du har i dit hovedakv. men hvis du satte nogel
vildtfangede derned, ville det igen blive sjovt med yngel, da disse giver
noget højere priser. (Du kunne evt. sælge fiskene (sort) til en butik, og
dermed få betalt et større akv. Og sådan kunne vi blive ved og ved og ved og
ved

/Jasper

Fra : Brizz

Dato : 09-06-04 00:24

> Hehe. 35l, er jo ikke meget større end et sennepsglas jeg mener at det
> ville være synd at putte fisk derned. Men det er da udmærket til yngel...
> eller har du helt opgivet at opdrætte mere?

Nej ikke meget større.
Det var som sådan ikke opdræt jeg havde gang i. Da det endelig lykkedes at
få yngel på mine vildt fangede malawi skulle de jo overleve så de røg ned i
mit "sennepsglas" og når størrelsen var opnået så tilbage i det store til
resten af mine malawier. MEn nu har jeg efterhånden nogen stykker af dem så
jeg er ikke så sart mere med overlevelse. Men det får nok bare lov at stå og
køre indtil et nyt kuld kommer. for lur mig om jeg ikke fanger dem ind igen
og over i det lille

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk