Kameratelefon råd søges.
Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 15:21

Debitel havde en Motorola C550 til 1 kr i Fakta denne uge, men så skal
man betale kr 149 i abb. pr. mdr. Kan man ikke købe en kamera telefon et
eller andet sted uden abb til ca 1000 kr?
Nogen som har et link eller råd?

Sønnen mangler desperat en telefon efter han egen mening

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 07-06-04 16:53

On Mon, 7 Jun 2004 16:20:33 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Debitel havde en Motorola C550 til 1 kr i Fakta denne uge, men så skal
>man betale kr 149 i abb. pr. mdr.

Abonnnementet er 99 kr. i 6 måneder iflg. Faktareklamen + 99 kr. i
oprettelse (+ 100 kr. til at få fjernet simlåsen ude i byen) = 793 kr.

>Kan man ikke købe en kamera telefon et
>eller andet sted uden abb til ca 1000 kr?

Jo - se ovenstående.

Eller køb en Siemens MC60 for 970 kr. plus porto, f.eks. her:
http://www.monatel.dk/annproshop/Produktegenskab.asp?id=400600

KS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-04 18:10

kelds@ofir.dk skrev:

>Jo - se ovenstående.
>
>Eller køb en Siemens MC60 for 970 kr. plus porto, f.eks. her:
>http://www.monatel.dk/annproshop/Produktegenskab.asp?id=400600

Hvis man har fastnet og vil acceptere et duetabonnement til kr.
50 om måneden, så kan den købes for kr. 299 hos TDC.

Men kameraet i Motorollaen er bedre, kan gå op til VGA (640*480),
hvor den i Siemens MC 60 kun klare CIF (352*288).
--
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 18:27

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Men kameraet i Motorollaen er bedre, kan gå op til VGA (640*480),
> hvor den i Siemens MC 60 kun klare CIF (352*288).

Jep, den er sq ikke så smart endda MC 60´eren

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 18:25

kelds@ofir.dk skrev:

> Abonnnementet er 99 kr. i 6 måneder iflg. Faktareklamen + 99 kr. i
> oprettelse (+ 100 kr. til at få fjernet simlåsen ude i byen) = 793 kr.

Det passer ikke helt, Debitel har netop idag sendt en fax rundt til alle
Fakta hvor de meddeler at man udelukkende kan få Debitel one eller
hvad det nu hedder, det koster 149 pr mdr.

> Eller køb en Siemens MC60 for 970 kr. plus porto, f.eks. her:
> http://www.monatel.dk/annproshop/Produktegenskab.asp?id=400600

Den har hans storebror, men han er skuffet over kamera samt selve
grafikken i skærmen, så den skjal det ikke være.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-04 18:57

Henning Lund skrev:

>Den har hans storebror, men han er skuffet over kamera samt selve
>grafikken i skærmen, så den skjal det ikke være.

MC 60s display har kun 4096 farver, men Motorolla C 550 har det
samme, så spørgsmålet er om displayet er meget bedre.
--
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 19:41

Knud Gert Ellentoft skrev:

> MC 60s display har kun 4096 farver, men Motorolla C 550 har det
> samme, så spørgsmålet er om displayet er meget bedre.

Knud hvad så med Alcatel One Touch 735, den er til at komme i nærhed af
for ca 1400 kr så vidt jeg lige kan se (kan den findes billigere må i
gerne sige til) hvordan er den så sammenlignet med de 2 andre vi
debaterer?

Fra : Anders [8000]

Dato : 07-06-04 20:56

> Knud hvad så med Alcatel One Touch 735, den er til at komme i nærhed af
> for ca 1400 kr

Den er elendig - en af mine venner har den. En stor skuffelse.

Hvorfor ikke købe en brugt og få mere for pengene? Fx en Sony Ericsson T610.

Den burde kunne fåes for omkring 1000,- i pæn stand brugt.

Mvh. Anders

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 21:17

Anders [8000] skrev:

> Den er elendig - en af mine venner har den. En stor skuffelse.

Hvad er det der er elendigt ved den?

> Hvorfor ikke købe en brugt og få mere for pengene? Fx en Sony
> Ericsson T610.

Hvor hulan finder vi den, den har nemlig været på tale, men vi har ikke
kunnet finde en hverken på QXL eller i dk.marked.privat.telefon.mobil,
DBA holder jeg mig laaaaaaaangt fra.

Fra : Casper

Dato : 07-06-04 21:38

On Mon, 7 Jun 2004 22:16:30 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>DBA holder jeg mig laaaaaaaangt fra.

Hvorfor det?

casper

Fra : Henning Lund

Dato : 08-06-04 04:42

Casper skrev:

> Hvorfor det?

Er blevet trynet med et par handler gennemk DBA

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 08-06-04 11:23

On Tue, 8 Jun 2004 05:42:03 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Er blevet trynet med et par handler gennemk DBA

Men vel ikke af den samme sælger hver gang? Det svarer jo til, at du
ikke vil køre på nogen veje overhovedet, hvis du er kørt galt på
én.......

KS

Fra : Anders Lund

Dato : 08-06-04 11:42

kelds@ofir.dk wrote:

> Men vel ikke af den samme sælger hver gang? Det svarer jo til, at du
> ikke vil køre på nogen veje overhovedet, hvis du er kørt galt på
> én.......

Nej, det svare til at Henning har mistet tiltroen til DBA-vej og hellere
vil køre af usenet-vej eller QXL-vej.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 08-06-04 12:50

On Tue, 08 Jun 2004 12:42:04 +0200, Anders Lund
<spam2004@andersonline.dk> wrote:

>Nej, det svare til at Henning har mistet tiltroen til DBA-vej og hellere
>vil køre af usenet-vej eller QXL-vej.

Man kan ikke give vejen skylden for bilisternes opførsel

Fra : Anders Lund

Dato : 08-06-04 13:20

kelds@ofir.dk wrote:

> Man kan ikke give vejen skylden for bilisternes opførsel

Nej, men hvis der findes en masse bil-psykopater på vejen, kunne det
godt være at man valgte et andet sted at køre ....

Kan vi ikke stoppe denne åndsvage sammenligning imellem DBA og en vej?
Det er og bliver alligevel aldrig det samme.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 08-06-04 14:54

kelds@ofir.dk skrev:

> Men vel ikke af den samme sælger hver gang?

Det kan du vel sige dig selv

Fra : Jogster

Dato : 07-06-04 21:45

Min kæreste har en T610 som i med glæde kan købe for 1000....

Fra : Henning Lund

Dato : 08-06-04 04:42

Jogster skrev:

> Min kæreste har en T610 som i med glæde kan købe for 1000....

Måske billigere, siden du skriver med glæde

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-04 22:09

Henning Lund skrev:

> [...]
>for ca 1400 kr så vidt jeg lige kan se (kan den findes billigere må i
>gerne sige til) hvordan er den så sammenlignet med de 2 andre vi

Skal jeg ikke kunne svare på.

Ved egentlig ikke så meget om de forskellige telefoner.

Jeg har selv købt en Siemens M 60, men jeg gik mest efter en
billig telefon til tale og sms.

Og jeg kunne ikke finde noget billigere end Siemens M 60 og så må
jeg finde mig i meget mere oven.

Selvf. har jeg prøvet kameraet og til den smule sjov, jeg vil
komme til at bruge det, så er den helt fin.

Men det er klart, at der findes bedre, men ikke til 299 og jeg
havde duet i forvejen, så der kommer ikke noget nyt abonnement
oveni.

Motorollaen kender jeg kun fra, hvad jeg lige har fundet på
nettet.
--
Knud

Fra : Henning Lund

Dato : 08-06-04 04:41

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Skal jeg ikke kunne svare på.

Fair nok.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 07-06-04 21:05

On Mon, 7 Jun 2004 19:25:03 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Den har hans storebror, men han er skuffet over kamera samt selve
>grafikken i skærmen, så den skjal det ikke være.

Men så køb da Motorlaen (eller endnu bedre Nokiaen) - det er jo trods
alt kun 100 kroner over dit maksimum. Han kan vel arbejde dem af

KS

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 21:19

kelds@ofir.dk skrev:

> Men så køb da Motorlaen (eller endnu bedre Nokiaen) - det er jo trods
> alt kun 100 kroner over dit maksimum. Han kan vel arbejde dem af

Det er hans egne surt tjente penge der skal bruges, men jeg gider bare
ikke han bliver trynet af en skide telefon som han bestiller uden at
vide noget om den. Nokiaen bryder han sig som før sagt ikke om, men hvad
mener du der er bedre ved den end Motorolaén?

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 07-06-04 22:11

On Mon, 7 Jun 2004 22:19:25 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Nokiaen bryder han sig som før sagt ikke om, men hvad
>mener du der er bedre ved den end Motorolaén?

Nokia 3200 kan bl.a. optage lyd til MMS-brug, den har indbygget
(clock-)FM-radio, Tri-band, mulighed for selv at designe covers eller
købe nye, skærmen er større, langt større udvalg af PC-software til
selv at lave gratis ringetoner, baggrunde, redigere telefonbog osv.,
IrDa-port (som udover overførsel af data, billeder, ringetoner m.v.
kan bruges til at spille med andre kompatible telefoner over), EDGE
(mini-3G), caller-ID med billedvisning osv.

KS

Fra : Johnny B

Dato : 07-06-04 20:07

hvad med at se på Nokia 3200 ... den er set til 1,- ( og så + noget pr.
mdr. )

måske vente til nokia 3220 kommer, den ser sjov ud, den skal min "baby" da
eje

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 20:41

Johnny B skrev:

> hvad med at se på Nokia 3200 ... den er set til 1,- ( og så + noget
> pr. mdr. )

Den bryder han sig ikke om.

Fra : Johnny B

Dato : 07-06-04 20:59

så stik knægten en N6230 eller en brugt 6600

--
Johnny [ 2000 Frb. ]
--------

Fra : Henning Lund

Dato : 07-06-04 21:20

Johnny B skrev:

> så stik knægten en N6230 eller en brugt 6600

De sprænger vist budgettet temmeligt meget, ligger de ikke omkring et
pat tusser?

Fra : Jogster

Dato : 07-06-04 21:46

> Den bryder han sig ikke om.

Hva med en Nokia 6610I til 599?? den er da fed

Fra : Peter

Dato : 07-06-04 21:54

"Jogster" <Jogge@post7.tele.dk_remove> skrev i en meddelelse

> Hva med en Nokia 6610I til 599?? den er da fed

Godt råd, jeg havde engang en 6610, kanon telefon.
Jeg har sel vlige købt 7610, og glæder til til at teste billede og
videofunktionerne

Men 6610I'eren (med kamera) til kun 599,- er et valg jeg kan anbefale!

Peter

Fra : Anders [8000]

Dato : 07-06-04 22:01

> Hva med en Nokia 6610I til 599?? den er da fed

Hvad bliver den samlede pris med abb og oprettelse?