hjælp til lokalitets beskrivelser
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 07-06-04 21:45

Hej
er der nogen herinde på gruppen
der har en ide om hvordan man finder en nærmere beskrivelse til hvor feks
følgende er set:
>Hætteværling (Emberiza melanocephala)
> 1 Brantevik, Skåne, Sverige.

Jeg kan godt finde Brantevik
men hvor og hvordan får / finder jeg en nærmere besrivelse af lokaliteten
hvor kræet er set ???

hilsen
Ingrid

Fra : Omnolog HMH

Dato : 07-06-04 21:51

"Hans Mikkelsen" <softgen@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> følgende er set:
>
> Jeg kan godt finde Brantevik
> men hvor og hvordan får / finder jeg en nærmere besrivelse af

http://netfugl.dk/

der er en række links til nordiske sites på forsiden - jeg har på et
tidspunkt fundet noget om store hornugler mm, og så hudt jeg visker var det
på svalan.se

Fra : Lilja og Jensen

Dato : 07-06-04 23:18

http://www.skof.se/lok/lok102.htm