Cichlider med fly
Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 07-06-04 17:08

Hvis nu man køber cichlider i København og tager dem med hjem i flyveren til
Aalborg igen, er der ting man skal tænke over inden man gør således? Skal
man tage hensyn til den evt. trykforskel der kan opstå eller har det ikke
noget at sig? Cichliderne tages selvfølgelig med som "hånd bagage"...

M.

Fra : Carsten Gall

Dato : 07-06-04 19:39

"Mikkel Stepién Munk" <nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man tage hensyn til den evt. trykforskel der kan opstå eller har det ikke
> noget at sig? Cichliderne tages selvfølgelig med som "hånd bagage"...

Ikke andet end at poserne er tætte.

Carsten

Fra : Jasper Norman

Dato : 07-06-04 23:18

Og måske få dem til at knibe munden sammen og blæse luft ud af gællerne...
Dermed undgår de propper i ørene.

/Jasper

Fra : henrik

Dato : 12-06-04 18:37

fisk har ikke øre de har et sanse organ langs kroppen så de kan mærke
trykforskel i vandet :P
/henrik (som bruger alt hans tid på www.aquaa.dk)