MS Windows
briani 27239
Hjælp
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 14:25

Når jeg vil skrive i teksten skriver den hele tiden rødt og når jeg sletter
noget kommer der en lille rød boks i højre side hvor der står slettet og så
det ord jeg har slettet!

Jeg synes snart jeg har prøvet alt for at få det væk, men prøver stadig. Ret
så forvirrende!!!

Trkst beh prog er word os er xp

Hjælp det haster skal aflever eksamens opgave imorgen kl 12

Fra : Hans

Dato : 07-06-04 14:42

Futte wrote:
> [...]
> stadig. Ret så forvirrende!!!
>
> Trkst beh prog er word os er xp
>
> Hjælp det haster skal aflever eksamens opgave imorgen kl 12

Du skal nok stille spørgsmålet i gruppen dk.edb.programpakker.ms-office, da
det er et Wordproblem.

/ Hans

Fra : Gevaldi

Dato : 07-06-04 14:59

Hans skriblede:

> Du skal nok stille spørgsmålet i gruppen
> dk.edb.programpakker.ms-office, da det er et Wordproblem.

Ja, eller endnu bedre i den gruppe hvor
alle experterne i netop *word* sidder:

Og lige til *Futte*, benyt en mere sigende
overskrift en *hjælp*, for mange sorterer
netop dette ord fra når der hentes news
headere.....Jeg havde ikke set dit indlæg
hvis ikke Hans havde svaret på det.

--
/Gevaldi

Fra : ///JJ

Dato : 07-06-04 15:14

Futte wrote:
> [...]
> stadig. Ret så forvirrende!!!
>
> Trkst beh prog er word os er xp
>
> Hjælp det haster skal aflever eksamens opgave imorgen kl 12

Du har fået slået "Track Changes" til. CTRL+SHIFT+E er shortcut'en i Word
2003.
Og i øvrigt har de to andre, der har svaret dig helt ret. Husk det venligst

///JJ

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 08:01

Ok takker