overnatning i sydtyskland
Fra : Karsten Vester

Dato : 03-05-01 21:15

Vi skal på ferie ved Garda-søen og leder efter en overnatningsmulighed i
Sydtyskland. Vi plejer at overnatte lidt syd for Kassel, men af hensyn til
den videre tur sydover, så vil vi gerne prøve at køre lidt længere den 1.
dag.
Vi er 2 familier på henholdsvis 4 og 5 personer, og vi leder efter et zimmer
med morgenmad. Vi kører af A7/E43, og vil gerne overnatte omkring Ulm.

Hvis der er nogen der kan anbefale et godt sted, så hører jeg meget gerne
nærmere.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Karsten B. Vester
Vejle

Fra : PHK

Dato : 04-05-01 00:13

"Karsten Vester" <karsten.vester@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal på ferie ved Garda-søen og leder efter en overnatningsmulighed i
> Sydtyskland.

Køb Links und Rechts der Autobahn. Der er masser af muligheder i.

--
_
|_|

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 06-05-01 23:04

Prøv ham her han ved en del om Sydtyskland han kommer selv derfra, men har
boet i mange år i DK og taler dansk.
http://www.turismenspr.dk/

--
Med venlig hilsen / Best regards