USB forlængerledning 230 V
Fra : Jørgensen

Dato : 07-06-04 06:01

Hvor kan jeg købe en forlængerledning til 230V som er styret af min USB
port.
Der skal komme strøm på forlængerledningen når jeg tænder for min pc.

Gider i komme med nogle link til nedbutikker.

Fra : Jens

Dato : 07-06-04 09:01

> [...]
> Der skal komme strøm på forlængerledningen når jeg tænder for min pc.
>
> Gider i komme med nogle link til nedbutikker.

Gå ned i din lokale Fakta - det er sikkert både det nemmeste og billigste

Jens

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 07-06-04 10:03

"Jens" <sjp.news@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Gå ned i din lokale Fakta - det er sikkert både det nemmeste og billigste
>

> Jens

Silvan sælger dem også.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 07-06-04 10:23

http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-kabel/kabelel/el-usb4pc.html

--
Mvh, Lars

Nu med et endnu bedre forum: www.recordere.dk/forum

Fra : Janner

Dato : 07-06-04 13:30

"Jørgensen" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Der skal komme strøm på forlængerledningen når jeg tænder for min pc.
>
> Gider i komme med nogle link til nedbutikker.

Du kan købe min ... den er helt ny men kan ikke få spændingen til at
forsvinde på usb portene så skinnen er lagt i skuffen

Hygge

Jan/Aalborg

Fra : Ditte Hansen

Dato : 07-06-04 13:56

> Du kan købe min ... den er helt ny men kan ikke få spændingen til at
> forsvinde på usb portene så skinnen er lagt i skuffen
>

> Hygge
>
> Jan/Aalborg

Hej

Hvad er prisen?
Stiller mig måske op i køen, hvis andre ikke vil købe den.

Hilsen Ditte

Fra : Henning

Dato : 07-06-04 15:09

On Mon, 7 Jun 2004 14:56:18 +0200, "Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hvad er prisen?
>Stiller mig måske op i køen, hvis andre ikke vil købe den.

Fåes som ny i Fakta til 80,-.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Janner

Dato : 07-06-04 13:30

Fra : Steen Graversen

Dato : 08-06-04 08:43

Du kan osgså købe min, jehg kunne heller ikke få den til at funke, der er
altid spænding på min USB også når computeren er slukket og den fungerer
derfor ikke til mit anlæg.
40 kr + fragt.
Nypris 80 kr.

email: 41@STRØMSKINNEoncablE.dk FJERN strømskinne
/SG for Henrik

Fra : Kim

Dato : 08-06-04 10:19

On Tue, 8 Jun 2004 09:42:37 +0200, "Steen Graversen"
<duerIkke@duerikke.dk> wrote:

>Du kan osgså købe min, jehg kunne heller ikke få den til at funke,

Denne gruppe er ikke beregnet til køb & salg.

Benyt venligst : news:dk.marked.privat.edb.ekstern

fut : dk.admin.netikette

--
Når du svarer på et indlæg, så svar venligst under det citerede.
Du behøver ikke at sende hele de(t) foregående indlæg,

Fra : Ditte Hansen

Dato : 08-06-04 12:42

"Steen Graversen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid spænding på min USB også når computeren er slukket og den fungerer

Hej

Med fragt er det vist lige så billigt at købe en ny.
Så nej tak.

Hilsen Ditte