Musik & Bog kartotek søges
Fra : Benny Jensen

Dato : 07-06-04 00:12

Hej med jer alle.
Jeg har et problem. Mine kartote4k programmer kan ikke køre på min XP
maskine og søger nu noget nyt. Det må godt være bygget på Microsoft Office,
da jeg har Office 97 pro.

Jeg har fundet et shareware program (music label 2004), men er ikke
indstillet på at betale 40 $ for programmet.

Derfor spørger jeg. Er der et godt program til begge formål ude på nettet
?? Det skal være på Dansk. Eller er der nogen, som har en licens kode til
omtalte program ??
På forhånd tak.
Benny

Fra : Gevaldi

Dato : 07-06-04 06:21

Benny Jensen skriblede:

> Jeg har et problem. Mine kartote4k programmer kan ikke køre på min XP
> maskine og søger nu noget nyt. Det må godt være bygget på Microsoft
> Office, da jeg har Office 97 pro.

Det5 er nu ikke så svært, da der er en guide
i Access til netop en musik database.
Så bare gå i gang og når du så har spg. til
at komme videre, ja så kommer du tilbage.
Jeg sender dog 2 eksempler du selv kan se
om du kan få noget ud af og evt. bygge videre
på.

> Jeg har fundet et shareware program (music label 2004), men er ikke
> indstillet på at betale 40 $ for programmet.

Det er også bedre at opbygge den i Access, da
du får nøjagtig de data du behøver og flere kan
tilføjes senere hvis det bliver aktuel.
Disse dersens udenlandske har som regel flere
funktioner man overhovedet ikke har brug for
og er derfor ofte svære at overskue.

> Derfor spørger jeg. Er der et godt program til begge formål ude på
> nettet ?? Det skal være på Dansk. Eller er der nogen, som har en
> licens kode til omtalte program ??

Se det er jo ikke lovligt (alt.dk.warez)

--
/Gevaldi

Fra : Benny Jensen

Dato : 07-06-04 12:07

Hej Gevaldi.
Jeg siger tak for databaserne, men har problemer med at bruge dem. Når jeg
skal indtaste et nyt album, så kommer denne besked frem. dobbeltklik
på.......
Jeg skal oplyse dig om at jeg er nybegynder med Access, så svar skal skæres
ud i pap.
Ellers ser det ud til at være 2 rigtig gode databaser. Flot lavet.

Kan problemet være at du har et meget nyere Access program ??

Hilsen
Benny

Fra : Gevaldi

Dato : 07-06-04 13:06

Benny Jensen skriblede:
> Hej Gevaldi.
> Jeg siger tak for databaserne, men har problemer med at bruge dem.
> Når jeg skal indtaste et nyt album, så kommer denne besked frem.
> dobbeltklik på.......

Jamen, så dobbeltklikker du bare i boksen og der
dukker en ny boks op hvor du så tilføjer et ny
album. Det gælder i alle de bokse hvor der er
en tabel som er grundlaget for den pågældende
formular boks.

> Jeg skal oplyse dig om at jeg er nybegynder med Access, så svar skal
> skæres ud i pap.
> Ellers ser det ud til at være 2 rigtig gode databaser. Flot lavet.

Mange tak, der er også lagt mange timer i dem :D

> Kan problemet være at du har et meget nyere Access program ??

No, jeg bruger også Access 97 (det er den eneste
jeg har licens/lov til at bruge)

--
/Gevaldi

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 07-06-04 06:59

> [...]
> ?? Det skal være på Dansk. Eller er der nogen, som har en licens kode til

Prøv at kikke på

http://www.fnprg.com/

De er godt nok ikke på dansk, men er baseret på MS Access

Allan Schuster Bach

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 07-06-04 10:21

On Mon, 7 Jun 2004 01:12:07 +0200, Benny Jensen wrote:

Har du prøvet at søge efter et musik & bog kartotek?

Du kan f.eks. klikke her:

http://search.tucows.com/search?search=book+music+library&platform_id=7%2C1565%2C1584%2C1570%2C1571%2C1725&language_id=1&type=exactany&site_detail_id=653&ref=

> Derfor spørger jeg. Er der et godt program til begge formål ude på nettet
> ?? Det skal være på Dansk. Eller er der nogen, som har en licens kode til
> omtalte program ??

Ah.. det skal være dansk.

Og du vil hellere stjæle, fremfor at betale?

Held og lykke med tyvekosterne - jeg kan ikke lige hjælpe.

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)