Opdatering af Breth-siden
Fra : Jette Nielsen

Dato : 06-06-04 21:56

Hej alle

Jeg har i dag fået en henvendelse fra Signe der sender mig en reklame
som er blevet omdelt i hendes område.

Reklamen er fra den berygtede Jens Breth Hansen, som vi jo kun kender
alt for godt. Den ligger nu i den allerede eksisterende artikel om ham.
Vælg kategorien "Sygdom" og derefter artiklen "Vælg din dyrlæge med
omhu", for at se den.

Det er en billig reklame på billigt papir fra en billig dyrlæge. Da den
indeholder adressen på hans hjemmeside, tænkte jeg den måske var et
besøg værd. Det kunne jo være at manden siden sidst, har forsøgt at
rette lidt op på sit blakkede omdømme .. men nææh, nej. Han har 5
klinikker, men ikke én eneste artikel om dyr på sin hjemmeside. Den
handler kun om mandens eget CV, adresser og priser...

Ved godt de fleste af Jer har hørt om ham til hudløshed, men af hensyn
til de nye der måtte være kommet til siden han sidst blev nævnt her i
gruppen, vil jeg opfordre til at læse førnævnte artikel på NG'ens
hjemmeside, og så iøvrigt advare alle I kender mod at bruge ham. Især
hvis I bor i Jylland, hvor han tilsyneladende er på markedsføringstogt i
øjeblikket...

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 07-06-04 08:21

On Sun, 6 Jun 2004 22:55:56 +0200, Jette Nielsen
<jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote:

>Det er en billig reklame på billigt papir fra en billig dyrlæge.

Nu kiggede jeg lige på hans hjemmeside, for at se hvad det egentligt
er denne mandsperson profilerer sig på, og som du siger, så ser det
umiddelbart ud til at han udelukkende profilerer sig på at være
billig... men er han i virkeligheden det?

Jeg har for ikke så lang tiden siden fået min store hankat kastreret
og jeg gav under 700 kr. for det. Det var incl. øremærkning,
vaccination og medicin... og så var det incl. moms!

Den "billige" dyrlæge reklamerer med den samme ydelse til 600 kr. men
det er UDEN moms. Det betyder at jeg skal lægge 25% oveni. Så vidt jeg
kan regne mig frem til, så bliver det 750 kr. ialt, så hvor i består
det billige tilbud?

Det er nemt nok at profilere sig med billige priser, så længe man ikke
viser totalprisen. Jeg ville aldrig drømme om at vælge ham som
dyrlæge, efter hvad jeg har læst herinde, og i aviserne, men ligesom
han ikke er ærlig mht. dyrenes velfærd, så er han det altså heller
ikke mht. at være billigere end andre, så man skal ikke lade sig lokke
af hans priser heller!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 07-06-04 08:33

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Den "billige" dyrlæge reklamerer med den samme ydelse til 600 kr. men
> det er UDEN moms.

Det er så godt nok for en hund. En kat koster 380 eller 360 før moms.
Hvorfor priserne så ikke er ens i alle han klinikker er mig
uforståeligt.
Nå, men jeg ville nu aldrig sætte mine ben hos ham efter alle
skriverierne, det har jeg mine dyr for kære til.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Leyna

Dato : 07-06-04 10:40

On 07 Jun 2004 07:32:43 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

>Det er så godt nok for en hund. En kat koster 380 eller 360 før moms.

Ja, men det er kun for kastration. For samme ydelse som jeg fik
(kastration, øremærkning og vaccination+medicin) er prisen 600 kr.
uden moms.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk