Re: SV: re: Agidenberger!!!
Fra : "Jens Varling"

Dato : 03-05-01 20:59

Hej

Jeg mener helt bestemt at Aegidienberger er lavet ud fra Peruvian Paso og IKKE paso fino'en.

Walter Feltman er ham i Tyskland der er startet med denne krydsning, som jo er en billedskøn og ridebar hest !

http://www.igv-online.de/Igvgangp.htm
er et link på tysk om Aegidienberger - med et enkelt foto
.. Fandt lige et pænere billede af en sådan race:
http://aegidienberger.de/bilder/paquito.html
fra samme stutteri kan man se følgende smukke hingst:
http://aegidienberger.de/bilder/heraldo.html

Så fandt jeg endelig Walter Feltmans' egen hjemmeside
http://www.ucs.at/005/indexflash.html

Jeg håber at det kan give mere lyst til at lære om disse dejlige - skønne heste. Så vidt jeg ved, så findes der ingen PP, PF eller Aegidienberg i Nordeurope (nord for Tyskland). - Men det kunne mna jo skrive og spørge dem om nede i Tyskland, Holland, England eller Østrig.
Ja der er faktisk et enkelt stutteri i England.

Med venlig hilsen
Iben

--
Posted from runningman.mobilixnet.dk [212.97.204.27]

Fra : Thomas

Dato : 04-05-01 19:01

""Jens Varling"" <kelpie@wanadoo.dk> skrev i melding
> [...]
> Iben
>

> --
> Posted from runningman.mobilixnet.dk [212.97.204.27]

Tusen takk, for linkene!!! de var nyttige!
i mitt fakta hefte står det Paso fino hingsten Eldorado (eller noe sånt)
ja det ville vært kjempefint hvis du kunne skrive og spørre de i Tyskland
ol.

Hilsen Maria