Undgå at modtage ens mail med refresh i ma~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 06-06-04 13:53

Hej NG
Jeg har lavet en mailform som består af en enkelt php-fil, i denne har jeg
en form med et hidden field med værdi email. Jeg bruger dette felt til at
afgøre om jeg skal sende det der blev indtastet i formen eller vise formen.
Problemet er nu, at når jeg først har fået udfyldt hele formen og indholdet
er godkendt og sendt udskriver jeg lidt info til brugeren, stadigvæk i samme
fil. Hvis brugeren så refresher, så sendes mailen jo igen. Jeg har forsøgt
mig med at erstatte værdierne i $_POST så den burde vise formen igen, men
det gør den ikke.
Jeg har ligeledes forsøgt mig med en session-variabel til at angive om
brugeren allerede har sendt en email. Men intet af dette har jeg fået til at
virke.
Så derfor vil jeg høre hvordan jeg smartest undgår at der bliver sendt flere
emails fordi en bruger refresher?
Jeg vil gerne have udskrevet mailen til brugeren, derfor syntes jeg det var
lettest at holde det hele i en fil.

Mvh
Peter

Fra : Peter Anskjær

Dato : 06-06-04 14:14

"Peter Anskjær" <peter@_fjern_dette_nskjaer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
flere
> emails fordi en bruger refresher?
> Jeg vil gerne have udskrevet mailen til brugeren, derfor syntes jeg det

Har fået løst problemet, har åbenbart rodet noget rundt med true og false, i
hvert tilfælde virker det nu.

Mvh
Peter