Selvhenter GPRS på P900?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 06-06-04 12:19

Hej alle.

Jeg har problemer med at få GPRS til at virke på min Ericsson P900 med
Sonofon Selvhenter abonnement.

Jeg har sendt en SMS til 1221 og modtaget en Sonofon WAP GPRS opsætning
retur, og selvfølgelig "installeret" den. Og ventet 24 timer, faktisk
har ventet en uge

Når jeg prøver at bruge WAP over GPRS får jeg følgende fejl fra
telefonen:

"Activation Rejected"

Nogen der har et bud? Og er der i det hele taget nogen der har fået GPRS
med Selvhenter til at virke?

Mojn, Thomas

--
BLOG:
http://thomas.boelskifte.dk

Fra : Johnny

Dato : 06-06-04 13:44

Thomas Boelskifte wrote:
> [...]
> telefonen:
>
> "Activation Rejected"
>
> Nogen der har et bud? Og er der i det hele taget nogen der har fået GPRS

GPRS virker ikke med Selvhenter endnu.

Du må have tålmodighed et par uger endnu. GPRS skulle efter planen virke
med Selvhenter i løbet af denne måned. Du kan evt. kontakte SONOFONS
kundeservice på tlf. +45 72127212, hvis du vide nøjagtigt, hvornår GPRS
kommer til at virke med Selvhenter.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 06-06-04 14:56

Johnny <johnny_nospammail_@inpulse.dk> wrote:

> [...]
> med Selvhenter i løbet af denne måned. Du kan evt. kontakte SONOFONS
> kundeservice på tlf. +45 72127212, hvis du vide nøjagtigt, hvornår GPRS

OK, tak for info. Så "henlægger jeg sagen" nogle uger

Mojn, Thomas

--
BLOG:
http://thomas.boelskifte.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 21:55

> OK, tak for info. Så "henlægger jeg sagen" nogle uger

Senest uge 24-25 skulle GPRS2Go og Udlandstelefoni virke med Selvhenter.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-06-04 06:03

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Senest uge 24-25 skulle GPRS2Go og Udlandstelefoni virke med Selvhenter.

Hvad mon MB-prisen for GPRS bliver?

-cb