Brother 5150D
Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 06-06-04 01:12

Er der nogen der har erfaring med denne printer? Specielt er jeg
interesseret i at vide om en duplexenhed i den prisklasse virker.

(Og hvis der er nogen der har prøvet den under linux, vil jeg også gerne
vide det)

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : Allan Mogensen

Dato : 06-06-04 09:45

"Anders Bo Rasmussen" <fuzz01@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med denne printer? Specielt er jeg
> interesseret i at vide om en duplexenhed i den prisklasse virker.

Købte den for et par måneder siden - den er bare kanon!!! Og duplexen
fungerer også upåklageligt. Så længe man holder sig til A4 format. Ved A5
vil den ikke rigtigt..... (Dette er dog kun ved udskrivning af brochurer)
Ellers fungerer det fint. Og den er samtidig hurtig til at skrive ud.

> (Og hvis der er nogen der har prøvet den under linux, vil jeg også gerne
> vide det)

Har ikke prøvet den der, endnu da....

/Allan

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 06-06-04 12:32

On Sun, 6 Jun 2004 10:45:23 +0200 Allan Mogensen wrote:

> Købte den for et par måneder siden - den er bare kanon!!! Og duplexen
> fungerer også upåklageligt. Så længe man holder sig til A4 format. Ved A5
> vil den ikke rigtigt..... (Dette er dog kun ved udskrivning af brochurer)

Det lyder godt. På amazon.de, er der een anmeldelse, der beskriver
duplex-enhed - og han siger (modulo at jeg ikke kan tysk godt nok, så
det blev babelfishet) at den kan finde på at skrive "bagsiden" skævt ud.
Det er den eneste udtalelse om duplexenheden jeg har kunnet finde.

Fra : moster

Dato : 09-06-04 19:29

"Anders Bo Rasmussen" skrev <>

>Ja duplexenheden virker udmærket, men på en lidt underlig måde. Papiret
køret næste ud og så bliver den trukket ind igen for tryk på anden side.
Ikke særlig elegant, men det virker, men den kan godt skubbe til de
foregående kopier i kopibakken.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 09-06-04 19:35

On Wed, 9 Jun 2004 20:28:46 +0200 moster wrote:

> køret næste ud og så bliver den trukket ind igen for tryk på anden side.
> Ikke særlig elegant, men det virker, men den kan godt skubbe til de
> foregående kopier i kopibakken.

Det er vist meget almindeligt på printerer af den størrelse. En HP 2200D
gør det også - man kigger noget første gang printeren hiver papiret ind
igen.

--
41 6E 64 65 72 73