Killinger
Fra : Allan Knaap

Dato : 06-06-04 00:19

Hej.

Jeg har tilladt mig at smide et billede af vores kat's pragtfulde killinger
i dk.binaer, simpelthen fordi jeg er så stolte af dem.
Prøver desparet ikke at blive for glade for dem, da de der skal findes nogle
kærlige hjem til dem.

Allan

Fra : Jan Holm

Dato : 06-06-04 00:40

Allan Knaap wrote:
> Prøver desparet ikke at blive for glade for dem,

Glem det og køb rigeligt med lommetørklæder ,-)

Venlige hilsner
Jan Holm
(med 4 stk terrorister på 8 uger)

Fra : jobe

Dato : 06-06-04 13:07

de katte kan man ikke skille sig af med. behold dem de er guddommelige

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-06-04 10:14

"jobe" <j.moeller@oncable.dk> wrote in message
> de katte kan man ikke skille sig af med. behold dem de er guddommelige

Du lyder som en rigtig katte elsker, og hos en som en kat vil trives. Så
hvis du vil er du meget velkommen til at, få en af de mørke killinger om en
ca. 9 ugers tid.
Må tilstå jeg er ikke 100% sikker på kønnene, udover at de er det.

Allan