printer i netværk
Fra : land

Dato : 05-06-04 15:40

Kan man købe en eller anden dime man kan sætte til switschen så man kan
sætte sin printer til - så man kan dele den i netværket uden at en bestemt
computer skal være tændt?

Fra : Knud Aagaard

Dato : 05-06-04 15:49

Hej

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=66&Soegeord=printserver

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : land

Dato : 05-06-04 15:55

"Knud Aagaard" <knud@knudaagaard.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=66&Soegeord=printserver

Jo tak 169 produkter fra kr. 199 til kr. 15.000 - hvad skal man vælge??

Fra : Knud Aagaard

Dato : 05-06-04 18:10

Hej
On Sat, 5 Jun 2004 16:55:23 +0200, "land" <lanthermus@hotmail.com> wrote:

>http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=66&Soegeord=printserver

>Jo tak 169 produkter fra kr. 199 til kr. 15.000 - hvad skal man vælge??

Jeg bruger D-Links dp 30x serie, de er nemme at configurerer og stabile.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : land

Dato : 05-06-04 18:25

> Jeg bruger D-Links dp 30x serie, de er nemme at configurerer og stabile.

OK men så kommer der lige et spørgsmål til - Det er en HP PSC500 hvor der jo
er scanner i kan man mon få noget så man kan bruge scanneren via netværket?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-06-04 12:39

On Sat, 5 Jun 2004 19:24:43 +0200, "land"
<lanthermus@hotmail.com> wrote:

> OK men så kommer der lige et spørgsmål til - Det er en HP PSC500 hvor der jo
> er scanner i kan man mon få noget så man kan bruge scanneren via netværket?

Mig bekendt understøtter en PSC500 kun host-baseret print, og så
skal den -- uanset om du scanner, kopierer eller printer -- være
forbundet direkte til en pc.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/