skørping, fræer sogn.
Fra : Jesper G.

Dato : 05-06-04 14:31

hej jeg købte sidste år et hus i fræer ved skørping.

huset er fra 1880 og jeg kunne godt tænke mig at se nogle billeder fra
"gammel tid".

er der tilfældigvis nogle der ved hvor jeg kan finde dem eller måske kender
nogle der ligger inde med billeder fra huset eller området

jeg håber at høre fra jer/en

med venlig hilsen

jesper

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 05-06-04 14:51

Jesper G. wrote:

> [...]
>
> er der tilfældigvis nogle der ved hvor jeg kan finde dem eller måske kender
> nogle der ligger inde med billeder fra huset eller området

Hej Jesper

Prøv her:

Lokalhistorisk Arkiv for Skørping Kommune
Kulturstationen
Sverriggaardvej 4
9520 Skørping

tlf: 99 82 84 21
e-mail: lha@skoerping.dk

å: to 19-21 samt 1/10-31/3 ti 14-16

l: Johan Rafaelsen

tlf: 98 39 16 71

o: Skørping Kommune
s: 1984
tlf. til: leder el. arkiv

--
mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Gert Krabsen

Dato : 08-06-04 19:21

Du kunne også kontakt Helge Quistorff, som bor i Rebild Skovhuse - og som
ved hvad der er værd at vide om Skørping med omliggende øer.

Søg evt. på 'Jysk Lokalhistorisk Forlag'.

Han har forresten begået en 'Danmark kort' om Fræer:

   http://www.dr.dk/P1/danmarkkort/audio/dk99225.ram

Endelig har Fræer så vidt jeg ved en ret aktiv borgerforening - er der
ikke nogen der, der ka huske noget..

mvh
Krabsen

--