kan man synk. via trådløst netværk
Fra : Erik R.N.

Dato : 05-06-04 10:58

Hej
Kan man synkronisere PC'ens (Outlook2003) "kontakter" og "aftaler" med mobilens via
det trådløse netværk ??

--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 05-06-04 11:20

Erik R.N. wrote:

> Kan man synkronisere PC'ens (Outlook2003) "kontakter" og "aftaler" med mobilens via
> det trådløse netværk ??

Hvis din mobiltelefon understøtter trådløsnetværk, så ville jeg tro at
den også kunne synkronisere kalenderen den vej. Jeg har dog ikke hørt om
så mange telefoner med trådløsnetværk, medmindre du tænker på Bluetooth.

Men hvilken telefon er der tale om?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Erik R.N.

Dato : 05-06-04 11:53

en T630

--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 05-06-04 12:10

Erik R.N. wrote:
> en T630

På Sony Ericsson's hjemmeside kan jeg ikke se at der er trådløst
netværk, men "kun" Bluetooth.

Hvis du kigger på
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_4_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10117&fid=4733
kan man se at det er muligt at synkronisere kontakter, kalender og
"ToDo"-liste imellem telefonen og Microsoft Outlook. Her står der at
kravet er Outlook 98, 2000 eller 2002. Om det alligevel skulle virke med
Outlook 2003 ved jeg ikke.

En anden ting, når du svare på indlæg, kunne jeg så ikke lokke dig til
at læse http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html ? I sær den del om
omhandler at man svare nedenunder det man svare på.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Erik R.N.

Dato : 05-06-04 12:29

> [...]
> at læse http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html ? I sær den del om
> omhandler at man svare nedenunder det man svare på.

OK - og mange tak for dit svar

Erik