efon.Jeg kan lytte men ikke tale
Fra : René Bach

Dato : 05-06-04 08:38

Telefoni via computer. Lytte men ikke tale.
Dette skal naturligvis betyde, at jeg kan ringe op via min ip. telefon og
høre min modtager, men de kan ikke høre mig.
Jeg har testet min forbindelse og mit headset og alt fungerer upåklageligt.
Så det er mig en gåde, hvorfor dem jeg kalder op ikke kan høre mig.
Systemet har virket fint, men pludselig opstod problemet. Jeg benytter
Norton antivirus, men det skulle vel ikke volde problemer. Er der noge der
har et bud på hvad problemet kan være.

M.v.h. mikelbach

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 06-06-04 03:52

On Sat, 5 Jun 2004 09:38:03 +0200, "René Bach" <mikkelbach@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>Systemet har virket fint, men pludselig opstod problemet. Jeg benytter
>Norton antivirus, men det skulle vel ikke volde problemer. Er der noge der

Hvilket software bruger du?

Har du installeret en Router på dit netværk her for nyligt?

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 06-06-04 23:51

On Sun, 06 Jun 2004 04:52:15 +0200, Steven Nybo Andersen
<ingen@mail.tak> wrote:

>Hvilket software bruger du?

Ehh nåhja Efon selvfølgelig. Sorry. Troede faktsik at det var en
slåfejl fra din side Men kan du ikke lige svare på den andet
spørgsmål i mit indlæg

Steven

Fra : Søren Petersen

Dato : 07-06-04 00:09

> Dette skal naturligvis betyde, at jeg kan ringe op via min ip. telefon og
> høre min modtager, men de kan ikke høre mig.

Hvad med opsætningen i windows-mixeren der styrer lydkortet? Er
recording-enheden sat til mikrofon?

Mvh.
Søren Petersen

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 07-06-04 14:29

wrote:

>Dette skal naturligvis betyde, at jeg kan ringe op via min ip. telefon og
>høre min modtager, men de kan ikke høre mig.

Der var een hos musimi der fandt ud af, at hans Norton firewall ikke
selv kan finde ud af at konfigurere sig så voip funker - man skal ind
manuelt og åbne for softphone'n. Det undrer mig, for jeg kører Firefly
"gennem" Norton Firewall uden problemer.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik