Flækket negl - på den "forkerte" led
Fra : Michael-7500

Dato : 05-06-04 19:56

Min negl på pegefingeren er flækket på den forkerte led - hvis man kan sige
sådan. Flækket lodret, hvis I bedre forstår det. Det er kommet efter jeg
fødte vores datter for to år siden, men jeg ved ikke om det umiddelbart har
noget med fødslen at gøre. Hver gang neglen vokser ud, er det med den
"sprække", så jeg har den altid filet HELT kort, da jeg ellers hænger i et
eller andet, som gør at den flækker endnu mere og gør mere ondt. Jeg har
prøvet om jeg kan file forbi sprækken, for at komme sprækken i neglen til
livs, men lige lidt hjælper det.

Er der nogen der har et godt råd eller ved hvad der er skyld i at dette er
kommet?
Michael
('s kone)

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-06-04 14:42

Michael-7500 wrote:
> [...]
> hjælper det.
>
> Er der nogen der har et godt råd eller ved hvad der er skyld i at

hej Michaels kone....

det er rigtig modbydeligt irriterende når neglene ter sig sådan.....
jeg lider selv af meget skrøbelige negle (papirtynde) og modvirker det ved
at få lavet kunstige negle....
mit råd til dig må være at finde en negleklinik der sælger ud af deres
varer, og så købe en brushon neglelim og en aktivator.....
så kan du bruge limen som en slags negleforstærker, som du simpelthen smører
på som hvis det var neglelak..... sprøjter lidt aktivator ud over, og filer
overfladen glat, og vupti har du "lappet" din negl.....

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Dorte og Bill Malmgr~

Dato : 10-06-04 09:53

Kære Michaels kone.

Er der også problenmer med dine andre negles overflade? Er de
riflede eller rillede?
Hvis det er tilfældet så mangler din krop nogle bestemte vitaminer
og mineraler.
Er du interesseret i at få nærmere oplysninger skal du være
velkommen til at ringe eller maile til mig.
Hilsen Dorte Malmgren
Tlf. 47 77 78 18