Dyrlægere og aloe vera
Fra : Helle

Dato : 05-06-04 14:06

Hejsa.

Hvor mange dyrlæger findes der egentlig som forhandler aloe vera produkter
fra Forever Living Products? Kender I nogen og hvem?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Interesseret i sundhed og velvære til både mennesker og dyr? -
Så klik ind på: http://www.flpshop.com/shop/shop_sydfyn

Fra : Melanie

Dato : 05-06-04 14:20

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
>
> www.hellenielsen.dk
>
> Interesseret i sundhed og velvære til både mennesker og dyr? -

Er det din nye måde at lave reklame for dig silv på???

Fra : Helle

Dato : 05-06-04 14:27

"Melanie" <melanie@dinven.dk> wrote in message

> "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message

> Er det din nye måde at lave reklame for dig silv på???

Øh? forstår ikke helt hvad du mener..bare et spørgsmål fordi jeg er
nysgerrig efter hvor mange dyrlæger der egentlig findes som forhandler aloe
vera. Jeg ved der findes nogen.

Mvh Helle

Fra : Melanie

Dato : 05-06-04 14:34

> [...]
> >

> Øh? forstår ikke helt hvad du mener..bare et spørgsmål fordi jeg er
> nysgerrig efter hvor mange dyrlæger der egentlig findes som forhandler

Ja klart. Derfor er dit link til flp der også! Smart måde at få nogen til at
se din adr. på

Mvh Melanie

Fra : Søren Aa. Møller

Dato : 05-06-04 15:19

> Ja klart. Derfor er dit link til flp der også! Smart måde at få nogen til
at
> se din adr. på

Såså, sure dame! Hvad med at svare på det der bliver spurgt om, istedet
for at rakke ned på folk. Det er da både spild af godt humør og båndbredde

Køb en tot dild, og gnask lystigt på den - hvis du ikke bare kan svare
ordenligt

// Søren

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-06-04 16:42

On Sat, 5 Jun 2004 16:19:21 +0200, "Søren Aa. Møller"
<yocal@60696867.dk> wrote:

> [...]
>for at rakke ned på folk. Det er da både spild af godt humør og båndbredde
>

>Køb en tot dild, og gnask lystigt på den - hvis du ikke bare kan svare

Ja, det vil jeg sgu også sige! Det er da noget underligt noget at
piske en stemning op over!

/Louise (og nej, min adresse er her ikke for at gøre reklame for mit
opdræt!)
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Helle

Dato : 05-06-04 17:07

> [...]
> piske en stemning op over!
>
> /Louise (og nej, min adresse er her ikke for at gøre reklame for mit

Hey Louise!

Nåe, så du prøver at prakke os dine killinger på hva??? *g* Fair nok, så
stik mig Charmaine og det er i orden! *g* Sorry, kunne bare ikke lige lade
være...

Knuser fra Helle

Fra : Leyna

Dato : 06-06-04 08:11

On Sat, 5 Jun 2004 18:06:45 +0200, "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk>
wrote:

> [...]
>stik mig Charmaine og det er i orden! *g* Sorry, kunne bare ikke lige lade

Hmmm... Jeg vil også gerne se igennem fingre med det hvis jeg til
gengæld får Carmen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Andreas Holt

Dato : 05-06-04 19:47

Jeg vil nu gerne holde med Melanie. Helle har på det sidste startet unormalt
mange tråde om aloe vera i flere forskellige nyhedsgrupper. Selvom man godt
kunne få den (i mine øjne begrundede) mistanke, at det var for at reklamere
for sin egen biks, generer det mig nu ikke så meget, at jeg gider gå op i
det.

Noget, der til gengæld irriterer mig, er, at folk, der bemærker det, bliver
rakket ned af de andre brugere. Denne nyhedsgruppe er dog det eneste sted,
jeg har observeret denne tendens. I andre grupper plejer brugerene at være
enige om at holde gruppen fri for både åbenlys og skjult reklame/spam.

Andreas Holt

Fra : Jan Holm

Dato : 06-06-04 00:52

Andreas Holt wrote:
> Jeg vil nu gerne holde med Melanie.

Me too

> [...]
> eneste sted, jeg har observeret denne tendens. I andre grupper plejer
> brugerene at være enige om at holde gruppen fri for både åbenlys og

Mit bud er at dem der acceptere det kender Helle. Dette
kan måske komme som et chok for nogle men det er altså
et offentligt forum og der er nogle regler som kan læses her
www.usenet.dk
Det Helle har gang i er en glidebane, jamen hvis hun må så må
jeg også.

Hvor galt kan det gå..... prøv at se hvor mange "rigtige" indlæg
der er her alt.music.house - Dette er en gruppe der var velfungerende
med masser af gode diskussioner for 1 år siden, idag død.

Mvh
Jan Holm

Fra : Leyna

Dato : 06-06-04 08:17

On Sat, 05 Jun 2004 20:46:54 +0200, Andreas Holt
<news@tigereye.invalid> wrote:

> [...]
>jeg har observeret denne tendens. I andre grupper plejer brugerene at være
>enige om at holde gruppen fri for både åbenlys og skjult reklame/spam.

Nu behøver det jo overhovedet ikke at være skjult reklame fordi man
stiller et spørgsmål om et givent produkt. Hvis man selv er begejstret
for produktet, så mener jeg faktisk ikke at det er så underligt at man
markedsundersøger... Og at spørge om der er dyrlæger som sælger
produktet må da være for at undersøge, om nogle har oplevet dyrlæger
der tager produktet alvorligt. Det vil kunne hjælpe en selv med at
blive overbevist om, at hvis produktet bliver taget seriøst hos
fagfolk, så er det nok ikke så tosset endda, og så kan man roligt selv
stå inde for det.

Mht. at "rakke end"... Jeg synes ikke der bliver rakket ned på nogen
herinde, men man kan godt svare ordentligt, også selvom man måske
mener, at dette er skjult reklame. Som man råber i skoven får man
svar!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Helle

Dato : 05-06-04 17:05

> Ja klart. Derfor er dit link til flp der også! Smart måde at få nogen til
at
> se din adr. på
>
> Mvh Melanie

Roooolig nu! Jeg fornægter da slet ikke at jeg forhandler aloe vera
produkter og mit link står i min signatur hvilket er fuldt ud lovligt! Og
det var overhovedet ikke for at gøre reklame for mig selv, det var bare et
ganske alm. spørgsmål fordi jeg var nysgerrig.

/Helle

Fra : Melanie

Dato : 05-06-04 17:38

> [...]
> det var overhovedet ikke for at gøre reklame for mig selv, det var bare et
> ganske alm. spørgsmål fordi jeg var nysgerrig.

Du har bare den senere til spamet i mange ng om aloe vera, og det er godt
belastende.
Det du spørger om, og med dit link lige under, syntes jeg lød meget som et
forsøg på at lave "lovlig" reklame.
Jeg er normalt ikke sur over den slags, men i det at du har spamet så meget
for nylig, fik mig sku til at blive godt irreteret på dig. So sorry, hvis
reklame ikke var din hensigt her, men syntes ellers det var en smart måde at
lave det skjult.

Mvh Melanie

Fra : Helle

Dato : 05-06-04 17:53

> [...]
> reklame ikke var din hensigt her, men syntes ellers det var en smart måde

Øh jeg har godt nok ikke spammet nogen steder.

/Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-06-04 20:46

On Sat, 5 Jun 2004 18:37:56 +0200, "Melanie" <melanie@dinven.dk>
wrote:

>Jeg er normalt ikke sur over den slags, men i det at du har spamet så meget
>for nylig, fik mig sku til at blive godt irreteret på dig.
>
>Mvh Melanie

Et indlæg d. 5/4 og et indlæg d. 20/5.....er det spam??

Mvh. Louise

Fra : Helle

Dato : 05-06-04 23:25

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message

> Et indlæg d. 5/4 og et indlæg d. 20/5.....er det spam??

> [...]

Det er tilsyneladende spam at skrive noget som helst i nyhedsgrupper.
Kedelig tendens.

Men så er det da godt der findes så mange andre steder hvor man må få lov at
være selvom man forhandler aloe vera og har det stående i sin signatur.

Helle

Fra : Lotte M

Dato : 06-06-04 20:36

Helle skrev:

> Men så er det da godt der findes så mange andre steder hvor man må få lov at
> være selvom man forhandler aloe vera og har det stående i sin signatur.

Der er ingen tvivl om, at du har godwill i denne gruppe, netop derfor
vil jeg anbefale, at du træder lidt varsomt.

Du kan reklamere frit i din signatur, blot du holder dig indenfor ialt 4
linier af 72 tegn. Derimod bør du være supervarsom med at skrive om
Aloe Vera, lovprise og anbefale produktet - det styrker ikke din
troværdighed og det er helt unødvendigt, andre skal nok fortælle om Aloe
Vera's virkning. Hvis du svarer på konkrete spørgsmål om Aloe Vera, så
bør det /altid/ fremgå, at du er forhandler og derfor har en personlig
økonomisk interesse i at produktet anerkendes.

Et snip fra dk-hierarkiets overordnede retningslinier:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk
"[..]Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper. "

Som du også oplever i nærværende tråd, så fører reklamer til støj
(uanset produktet er godt eller skidt) og uanset du har goodwill at
trække på, så bør du lytte til de brugere, som oplever dine Aloe Vera
skriverier som utidig reklame.

X-fut til dk.admin.netikette.
--
Lotte M
http://www.lotte-m.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 06-06-04 13:00

On Sat, 5 Jun 2004 15:06:26 +0200, "Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Hvor mange dyrlæger findes der egentlig som forhandler aloe vera produkter
>fra Forever Living Products? Kender I nogen og hvem?
>
>Mvh Helle

Hej Helle

Uh godt spørgsmål, prøv at lave en søgning på i denne her NG vha.
Google. mon ikke der vil dukke nogle indlæg op så?

Mindes at have læst fra en tid til anden her på NG om en dyrlæge som
bruger Aloe Vera til sine klienter.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 13:23

Camilla Sabroe wrote:
> [...]

> Google. mon ikke der vil dukke nogle indlæg op så?
>
> Mindes at have læst fra en tid til anden her på NG om en dyrlæge som

Hej

Raiku Sarvå, Felina Katteklinik, 2000 Frederiksberg
Bruger Aloe Vera.

Med venlig hilsen

Tina
DK Heart & Soul

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-06-04 14:40

On 2004-06-06 14:22:54 +0200, "Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> said:

> Hej
>
> Raiku Sarvå, Felina Katteklinik, 2000 Frederiksberg
> Bruger Aloe Vera.

Yep - og Københavns Dyrehospital har det på hylderne og har lagt navn
til en folder om brug og virkning.

--
Knus fra Ann R