Spil af Asheron's Call på internettet
Fra : Draloch

Dato : 03-05-01 19:20

Hej jeg har lige fået Netexpress , og vil gerne spille Asheron's Call på
nettet med 2 pc'ere på samme linie. Jeg har fået router med og kan ikke få
spil nr 2 til at virke. Når man er inde i spillet med den ene PC og logger
på med den anden ryger den første af serveren.

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig med dette.
På forhånd tak

Med Venlig hilsen
Henrik Andersen

Fra : Bent skohorn

Dato : 03-05-01 21:09

"Draloch" <fairfax@mail.dk> wrote in message
> [...]
> på med den anden ryger den første af serveren.
>
> Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig med dette.

Spørg microsoft om det kan lade sig gøre at spille to mennesker gennem den
samme nattede forbindelse. Det er ikke sikkert. Man ville jo tro at det var
ganske muligt, men se nu f.eks deres gamevoice program/hardware.. kun een
bruger pr. ip .. flot ikke?

bent

Fra : Draloch

Dato : 03-05-01 22:11

Jeg kan så oplyse at det førhen har kunnet lade sig gøre på ISDN med
Internet Sharing Connection( ICS ), men da havde jeg jo også et opkaldskort
installeret. Det der åbenbart er problemet (ikke at jeg ved det ) er at jeg
ikke har noget der hedder opkaldskort længere og ICS åbenbart kræver en
opkaldsforbindelse. Men så er spørgsmålet om man kan bruge en proxyserver af
en art? Håber der er nogen der ved noget om dette.

Henrik Andersen