Novice søger hjælp!
Fra : M.Andersen

Dato : 05-06-04 15:06

Med chance for at blive til grin, spørger jeg om hvordan man undgår at ens
tabeller/celler forøges når man skriver i dem? Jeg har opdelt siden i 3
tabeller- 1 til overskrift/banner-1 i venstre side som indeholder links-1 på
resten af siden til tekst. Hvordan undgår jeg at dette felt rykker nedaf når
jeg indsætter tekst, kan man fastlåse tabellen, jeg vil gerne undgå at der
kan scrolles på siden. Skal størrelsen angives i pixels eller procent?

Hilsen
Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-06-04 19:58

M.Andersen skrev:

>Hvordan undgår jeg at dette felt rykker nedaf når
>jeg indsætter tekst, kan man fastlåse tabellen, jeg vil gerne undgå at der
>kan scrolles på siden. Skal størrelsen angives i pixels eller procent?

Kan man ikke, en tabelcelle vil altid udvide sig, hvis det fylder
mere end den størrelse, som den er angivet til.
--
Knud