Sælge CyberCity BoostCard
Fra : Lasse Bigum

Dato : 05-06-04 21:07

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 06-06-04 12:44

> Jeg vil lige vide, er det ulovligt at sælge sit CyberCity BoostCard?
>
> Der står ikke noget på selve A4-siden hvor BoostCard'et er på, om at
> det skulle være ulovligt.

Nææ, hvorfor skulle det være det? I gamle dage stod der på kortet, at det
var personligt, og ikke måtte overdrages til andre. Men det kort jeg fik i
marts i år, stod det ikke på.

-Lasse

P.S. Hvis du vil sælge er jeg en mulig køber

Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 13:33

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> P.S. Hvis du vil sælge er jeg en mulig køber

Også mig byder en 20'er...

Fra : Lasse Bigum

Dato : 08-06-04 20:23

H.S. wrote:

> "Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> Også mig byder en 20'er...

Kortet er solgt, til 160 kr

/Lasse

Fra : Henrik

Dato : 14-06-04 09:50

"Lasse Bigum" <Lasse@hardwareonline.dk> wrote in message

> Hej,
>
> Jeg vil lige vide, er det ulovligt at sælge sit CyberCity BoostCard?
>
> Der står ikke noget på selve A4-siden hvor BoostCard'et er på, om at det
> skulle være ulovligt.

Normalt kan det kun bruges af den som kortet ar udstedt til :)