Forbindelse til TDC ADSL fra WinXP
Fra : Christian Madsen

Dato : 05-06-04 18:12

Gruppe,

Med mit 2048/512 abbonement, oplever jeg jævnligt at winxp ikke rigtigt
kan 'få fat' - nogen gange kører det, andre gange ikke (på Linux, kører
det til hver en tid).

En bekendt har lige lejet gennem L'EASY og kan nu kun sjældent komme på
TDC ADSL. TDC siger at de kan/kan-ikke se hendes IP, men nægter at det er
deres problem.

Er der nogen, der har set lignende og evt. har svar/løsning på problemet?

På forhånd tak,
Christian

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : Flemming

Dato : 05-06-04 18:44

Christian Madsen wrote:
> [...]
> det er deres problem.
>
> Er der nogen, der har set lignende og evt. har svar/løsning på

Er det med Linksys router ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Christian Madsen

Dato : 06-06-04 18:41

On Sat, 5 Jun 2004 19:43:57 +0200, Flemming <spamme@nospam.dk> wrote:

> Er det med Linksys router ?

Nej. Det er med Cisco SOHO.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : -¥-``!>r.Çhàó$??-¥-

Dato : 26-08-04 02:48

"Christian Madsen" <news@doktormadsen.dk> wrote in message
newsr86oqjsizashdo@doktorla-109kns...

> Nej. Det er med Cisco SOHO.
>

> --
> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Jeg har selv en Unex router har dog kun en 512/128 forbindelse men jeg har
også problemer med min forbindelse engang imellem hvor jeg bliver nød til at
hive strømmen fra min router og sætte den til igen før jeg får forbindelse..

Fra : Mads 'zephid' Madsen

Dato : 28-08-04 18:22

> Er der nogen, der har set lignende og evt. har svar/løsning på problemet?

Kender en der har haft selv samme problem, ved ikke hvilken "type" Win
XP du/i kører med, men WinXP Corp UK har et ryg for at slå routere ihjel.
Efter vi installerede en anden XP version, virkede det skulle.

Mads 'zephid' Madsen -
WWW: http://zephid.dk -
Mail: zephid (at) bsdguru.dk -

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-08-04 18:18

Mads 'zephid' Madsen skrev:

> WinXP Corp UK har et ryg for at slå routere ihjel.

Det var en voldsom påstand, kan du underbygge den med en refe-
rence f.eks. fra en router-producents support-webside?