Dlink 504 og Cybercity
Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-06-04 16:34

Hej herinde,
Sidder her og tænker lidt, om det var sådan at man kunne skifte
Cybercitys 677 ud med en Dlink 504 Router?

MvH
Thomas

Fra : Hans

Dato : 05-06-04 19:34

Thomas Jensen wrote:
> Hej herinde,
> Sidder her og tænker lidt, om det var sådan at man kunne skifte
> Cybercitys 677 ud med en Dlink 504 Router?

Er det en meget gammel model? D-Link kender nemlig ikke noget til den.

Den skal have indbygget ADSL-Modem og kunne køre PPPoA.

Hvis du egentlig mener en D-Link 604, så er svaret nej.

/ Hans

Fra : marlau

Dato : 06-06-04 08:28

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in message news:<40c21233$0$3052$14726298@news.sunsite.dk>...

> Er det en meget gammel model? D-Link kender nemlig ikke noget til den.
>
> Den skal have indbygget ADSL-Modem og kunne køre PPPoA.
>
> Hvis du egentlig mener en D-Link 604, så er svaret nej.
>
> / Hans

Men hvis du vil sætte den efter cisco fætteren og der køre PPPoA, så
kan du godt mener gøre det hvis cybercity understøtter PPPoA. Er din
grund til D-linken at du vil anvende de 4 switched porte og samtidig
dele 1 parallel printer? Så er det en udemærket og velfungerende
enhed.

Martin - Ham der altid ved lidt bedre Og synes Claus Tersgov er
uintelligent

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-06-04 18:39

http://www.dlink.dk/products/details.asp?Nr=274

> Den skal have indbygget ADSL-Modem og kunne køre PPPoA.
Hvilket jeg mener, at kunne læse mig til..

> Hvis du egentlig mener en D-Link 604, så er svaret nej.
Nope, det er bare en ganske "almindelig" router med Ethernet i begge ender..

MvH
Thomas

Fra : Hans

Dato : 06-06-04 22:20

Thomas Jensen wrote:
> http://www.dlink.dk/products/details.asp?Nr=274

> Hvilket jeg mener, at kunne læse mig til..

Rent umiddelbart ser det jo meget godt ud, men indtil du har prøvet det i
praksis er der ingen garanti for at du kan bruge den sammen med CC's DSLAM.
CC bruger en speciel firmware til deres ZyXEL routere, og hvad der er ændret
ved kun CC.

Har du spurgt i en intern CC DSL gruppe?

/ Hans

Fra : Martin Schultz

Dato : 08-06-04 15:15

"Hans" <email@kvik.org.invalid> writes:

> [...]
> CC bruger en speciel firmware til deres ZyXEL routere, og hvad der er ændret

AFAIK opsætnings rotinerne. Man kan sagtens lægge en original Zyxel firmware
på routerne. Så skal man bare indstille voldsomt meget mere.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.