Skærm går på standby
Fra : Villsen

Dato : 05-06-04 13:38

Hey, jeg har lidt problemer med min skærn/bundkort.

Nogle gange når jeg vil starte min comp op, så forbliver skærmen bare på
standby, og så skal der altid en reboot til før jeg kan få gang i skærmen
igen.
Når jeg så har windows xp oppe at køre, så fungere tingene som regel også.
men somme tider når jeg spiller counter strike så går skærmen igen på
standby, og den gør det hele tiden når jeg spiller Far Cry.og den eneste
mulighed jeg har for at få skærmen igang igen er ved at genstarte
computeren.
Jeg har prøvet at hente de seneste nvidia driver, og jeg har både prøvet at
bytte mit grafikkort ud med en kammerats kort, og jeg har også prøvet at
skifte min skærm ud, med samme resultat. Så jeg tror muligvis det er
problemer med bundkortet.
Jeg bruger Geforce FX 5600
og har et Asus P4U 800-x bundkort

plz hjælp :/

Fra : carsten h larsen

Dato : 05-06-04 14:56

det er dit ram har prøvet det prøv at tag dit ram ud og sætte det igen
det virkede hos mig