USB switchbox... hvor?
Fra : kh

Dato : 04-06-04 15:41

Hej

Jeg er på jagt efter en USB switchbox, så jeg kan bruge den samme printer
til 2 computere. Jeg kan ikke finde en kategori for denne slags produkter
på edbpriser.dk. Jeg har dog fundet disse to:

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog=45&varenr=39564
http://www.thansen.dk/product.asp?c=263105435&n=496908102&pn=552651110

Kan nogen fortælle mig om der findes alternativer til disse 2?

Mvh
kh

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-04 17:52

On Fri, 04 Jun 2004 14:40:57 GMT, kh <kh@ho*emlund.dk> wrote:

> [...]
>http://www.thansen.dk/product.asp?c=263105435&n=496908102&pn=552651110
>

>Kan nogen fortælle mig om der findes alternativer til disse 2?

Ja, hvad med en printserver?

Så kan en hviolken som helst computer på netværket printe. og belaster
ikke comuteren ved udskift.

Fx http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38702

Fra : kh

Dato : 04-06-04 21:16

> Ja, hvad med en printserver?
>
> Så kan en hviolken som helst computer på netværket printe. og belaster
> ikke comuteren ved udskift.
>
> Fx http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38702

Smart nok, men med den store prisforskel kan jeg fint leve med en USB
switchbox. Er der nogen der kender til andre end de 2 nævnte?

Fra : Leony

Dato : 05-06-04 13:32

kh wrote:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=263105435&n=496908102&pn=552651110

> Smart nok, men med den store prisforskel kan jeg fint leve med en USB
> switchbox. Er der nogen der kender til andre end de 2 nævnte?

Sandberg har lavet en:
http://www.sandberg.it/worldwide/prod.asp?prod=502-37
Den er dog ret dyr (250,- mener jeg).

Her er der en til 4 computere (210 kr):