Slette nummer i N6230
Fra : Preben Jepsen

Dato : 03-06-04 19:47

Jeg er den lykkelige ejer af en Nokia 6230. Men jeg er kommet til at taste
forkert nummer i telefonen under telefonsvarer. Den funktion hvor man holder
1 tallet nede og så ringer den op til telefonsvaren. Kan jeg ikke ændre
dette nr?

MVH Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 20:00

> [...]
holder
> 1 tallet nede og så ringer den op til telefonsvaren. Kan jeg ikke ændre

Ja - jeg mener at det redigeres her:

Menu -> Kontakter -> Hurtigkald

Er dog ikke 100% sikker - har ikke en ved hånden.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 03-06-04 20:33

Preben Jepsen wrote:
> [...]
> 1 tallet nede og så ringer den op til telefonsvaren. Kan jeg ikke ændre

Den er så simpel:
Beskeder - talebeskeder - nummer til telefonsvarer.

Fra : Preben Jepsen

Dato : 04-06-04 06:09

Tusind tak for hjælpen
MVH Heidi