aktivering af telmore sim-kort
Fra : Adam

Dato : 03-06-04 11:47

Jeg har mistet min telefon, men satser på at få den igen. Så jeg har
bestilt en nyt sim-kort hos Telmore som jeg hele tiden har været kunde
hos.
Jeg troede så jeg kunne aktivere det kort og bruge det indtil jeg får
mit gamle kort igen, og så derefter overføre alle mine kontakt
oplysninger fra det gamle sim-kort.
Telmore siger så at når jeg aktivere det nye kort kan jeg ikke komme
ind på det gamle!? kan det virkelig passe? jeg er godt klar over jeg
ikke vil kunne ringe og modtage opkald på det gamle sim-kort jeg vil
bare ind på det og at se mine numre!?

Hilsen Adam

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-06-04 11:54

Adam griflede i news:a6424ff2.0406030246.4d90a481@posting.google.com:
> Telmore siger så at når jeg aktivere det nye kort kan jeg ikke komme
> ind på det gamle!? kan det virkelig passe?

Det tror jeg ikke... Jeg sidder i øjeblikket med mit gamle, _deaktiverede_
Sonofon kort. Når jeg tænder telefonen siger den blot at SIM-kortet ikke
kunne registreres, men så har jeg ellers adgang til det hele som normalt...
Det svarer jo bare til at mobilen ikke kan finde noget net. Det var
forresten også sådan med mit gamle Telmore-kort da jeg fik det nye 64 KB....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Kim Schulz

Dato : 03-06-04 12:02

On 3 Jun 2004 03:46:35 -0700
adso02ab@student.cbs.dk (Adam) wrote:

> [...]
> ind på det gamle!? kan det virkelig passe? jeg er godt klar over jeg
> ikke vil kunne ringe og modtage opkald på det gamle sim-kort jeg vil

da jeg fik mit nye større simkort (det der man kan bestille). Der kunne
jeg fint overføre informationerne, men jeg kunne blot ikke ringe og
sende sms.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New

Fra : Fischer

Dato : 03-06-04 11:55

> [...]
> ind på det gamle!? kan det virkelig passe? jeg er godt klar over jeg
> ikke vil kunne ringe og modtage opkald på det gamle sim-kort jeg vil

Jo, det skulle ikke være noget problem.
Det er nok lidt forskelligt fra telefon til telefon hvordan den håndterer at
have en SIM-kort der ikke kan komme på mobilnettet.
Men om ikke andet kan du udlæse dine numre i en SIM-kort læser.

*Fischer

Fra : Adam

Dato : 03-06-04 14:45

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message news:<40bf03ae$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Tak for de mange gode svar!

så vil jeg tage og aktivere det kort! Jeg kunne heller forstå det
skulle være rigtigt,
Det er jo ikke til at leve uden en mobil telefon!

Hilsen Adam

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 12:06

> [...]
> ind på det gamle!? kan det virkelig passe? jeg er godt klar over jeg
> ikke vil kunne ringe og modtage opkald på det gamle sim-kort jeg vil

Det er næppe korrekt hvad Telmore siger. Ved SONOFON kan man stadig komme
ind på kortet, men man får bare ikke adgang til netværket - man kan stadig
aflæse numre mm.. Jeg har aldrig hørt at andet skulle være tilfældet ved
andre selskaber.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg