Aldrig mere NOKIA 6600, hvad så - SE-P800 ~
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 01-06-04 22:36

Hej med Jer.
Jeg kan nu til enhver tid køre en NOKIA 6600 i coma rent software messigt,
aldrig mere en NOKIA 6600 !.
Hvad så nu ???.
Jeg har lånt en SE-P800, jeg vil gerne høre fra andre brugere af sådan en
telefon.
Skal jeg købe en sådan eller skal jeg lade være ???.
Mit første indtryk er godt !!!.
Hvad siger du ???, skal jeg give lidt mere og så få en 900, eller er en 800
OK ???.
Skal der ikke ifølge Dansk købelov medfølge en Dansk brugsanvisning ???.
Jeg vil gerne vide hvilken frimware der er installeret, hvordan ser jeg det
på en SE-P800 ???.
Ved du hvad den sidste nye firmware hedder ???.
Med venlig hilsen en forhenværende NOKIA 6600 fannnn !.
Hilsen fra KE.