Dyreste mobil?
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-06-04 06:38

Jeg så engang en meget exclusiv mobil. Sådan en hvor det egentlig
mere er et spørgsmål om stil og design end egentlig teknik.

Kunne fås i både guld og platin osv.... nogen der har en idé om hvad
det har været for en? Lignede Nokia teknologi men altså i et
anderledes design... meget exclusivt.... og sikkert helvedes dyrt.

Mobilernes Rolls-Royce?

--
Kent Oldhøj

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 01-06-04 06:54

www.vertu.com :)

En super lækker telefon... Held og lykke med købet

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 07:01

> www.vertu.com :)

Tror også det er Vertu-telefoner han tænker på. Dog synes jeg ikke de er
videre pæne - faktisk ret grimme.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 20:04

On Tue, 1 Jun 2004 08:01:11 +0200, "Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos
dailyrush.dk> wrote:

>Tror også det er Vertu-telefoner han tænker på. Dog synes jeg ikke de er
>videre pæne - faktisk ret grimme.

Kunne være den gamle nokia 8810.

Bare et bud.

Rolli

Fra : Dan

Dato : 20-06-04 16:43

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det har været for en? Lignede Nokia teknologi men altså i et
> anderledes design... meget exclusivt.... og sikkert helvedes dyrt.

Næh, det kan ikke have været mobilernes Rolls-royce, for Nokia 9210i fås
ikke i guld eller platin!

mvh,
Dan

Fra : Morten

Dato : 20-06-04 16:57

http://www.vertu.com

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-06-04 17:47

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev....

> Næh, det kan ikke have været mobilernes Rolls-royce, for Nokia
> 9210i fås ikke i guld eller platin!

Så er det jo nok ikke mobilernes Rolls-Royce, vel?

Anyway Vertu var hvad jeg søgte.

--
Kent Oldhøj

Fra : John

Dato : 21-06-04 00:25

> "Dan" <No_Sp@m.Net> skrev....

> Så er det jo nok ikke mobilernes Rolls-Royce, vel?
>
> Anyway Vertu var hvad jeg søgte.

Hvilket er ejet af Nokia.

Mvh

John