[N6600] Irreterende tilføjelser til ordbog
Fra : Anders Lund

Dato : 31-05-04 21:41

Hej

Jeg har en Nokia 6600, som ellers fungere fint. Men her til aften blev
den lige lidt mere irreterende, i det jeg tilføjede ordet (forkortelsen)
"KC". Dette er også fint nok, hvis man så ikke tager med at når jeg vil
skrive "Ja", så skriver den "Kc" og ikke "Ja" som den plejer.

[update]

Den skriver nu "Ja" igen, efter jeg var inde og skrive ordet manuelt.
Men hvis jeg så prøver med "At", som er blevet erstattet af "Av", så er
den ligeglad. Den bliver ved med at foreslå "Av" som det første og ikke
"At".

Hvordan laver man om på rækkefølgen af ordene i ordbogen?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Nicholai

Dato : 01-06-04 18:51

WUHU !

troede bare det var mig, havde en 7650 før, den virkede perfekt og
hurtigt... men min 6600 gør også det med at forslå "fejl" ord....

nicholai