Nokia HS-2R headset
Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-05-04 18:34

Nogen her der ved hvordan man afgør om en Nokia 6100 er en
"tidlig model" som Nokia siger ikke er kompatibel med subj.?

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-06-04 16:05

Niels P Sønderskov skriver bl.a.:

> Nogen her der ved hvordan man afgør om en Nokia 6100 er en
> "tidlig model" som Nokia siger ikke er kompatibel med subj.?

Det viser sig kun at være et spørgsmål om firmwareversion og at
min V 04.70 fra 23.4.2003 er tilstrækkelig. Jeg synes det er
irriterende at hverken forhandler eller Nokia selv kan finde ud
af at give en så simpel oplysning, men synes man skal spilde sin
egen og forhandlerens tid med dumme spørgsmål.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk