T39 med problemer
Fra : Ulrik Andersen

Dato : 30-05-04 11:51

Min T39 har flg. mærkværdige opførsel: skærmen "fryser", viser spejlvendt
eller slet intet! Kan efter fornyet tænding ( nåja, skal måske have et par
forsøg...) så køre upåklageligt, indtil.... skærmen "fryser" etc.

Er dette et kendt problem, og hvad er i så fald kuren?

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 31-05-04 15:32

Ulrik Andersen <hellasvej16@post12.tele.dk> writes:
> [...]
> forsøg...) så køre upåklageligt, indtil.... skærmen "fryser" etc.
>
> Er dette et kendt problem, og hvad er i så fald kuren?

Jeg havde nogle problemer med min T39'er for 0,5 år siden - tog ind på
Hovedbanen, de så på den og sagde, at jeg ikke skulle regne med, at det
var noget, der kunne laves. De mente, at der var nogle problemer med
CPU'en i telefonen, og at det kun ville blive værre og værre med tiden.
Desværre. T39'eren var ellers den bedste telefon, jeg har haft, til dato.
Men den blev erstattet af en Siemens S55.

Mange hilsner

Kasper Hyllested