Nokia 6100 eller 6610 eller 6610i??
Fra : Funnyboy

Dato : 25-05-04 17:41

Hej gruppe

Vil ud og finde mig en afløser for min suveræne 6210 som nu er ved at være 3
år gammel og har været brugt i mere end 300 timer.
Men hvilken skal jeg vælge??
Har kig på 2/3 telefoner men kan ik umiddelbart find ud af hvilken der er
bedst.
Det eneste krav jeg egentlig stilller til telefonen er at der som minimum er
kalender i den som i min 6210.

Jeg kan egentlig godt li designet på begge telefoner men er ik sikker på at
tasterne på 6610 er så gode til at skrive beskeder på da de ligger meget
flad på telefonen i forhold til 6100 hvor de er rejst lidt mere op. Og så er
jeg lidt i tvivl om jeg skal vælge en mobil med eller uden kamera.
Hvor meget får man brugt sit kamera. Meget til at starte med selvfølgelig
men hvor meget efter ½ år?
Kan kameraret holde i længden? Altså hvis man passer på det. Men kan det
klare en tur på gulvet i ny og næ? Ik sådan med vilje men hvis man nu taber
telefonen?

Hvad er forskellen egentlig på 6610 og 6610i? Kan nemlig ik finde noget om
det på nokias hjemmeside.
Hvor stor er kravet til lys for kameraet i den?
Hvilket format ligger billederne i på kameraet?
Kan man lave formatet om til jpg? Hvis det ik er det i forvejen.
Ja det var så lige en masse spørgsmål....Håber i kan svare på dem og find
gerne selv på flere. Og kom endelig med jeres kommentar om positiv som
negativ om de valgte telefonen.

På forhånd tak.

Venlig Hilsen

Preben Mikkelsen

Fra : /Ole

Dato : 25-05-04 18:03

½øjs@

Jeg kan ikke svare på alle dine spørgsmål, men lidt da.

Jeg har lige fået en 6610, og jeg er meget glad for den. Det er bare en
lækker telefon, og det hele stinker ad kvalitet. Tasterne er gode at skrive
på, selvom de ligger fladt ned. Kalenderfunktion har jeg ikke brugt ret
meget, så den vil jeg ikke lige udtale mig om, andet, end den ser
tilforladelig ud.

Du kan sammenligne en 6610 og 6610i på http://www.nokia.dk/phones/6610/ og
vælg sammenlig Nokia 6610 med og så en rullemenu i højre side.

De telefoner, jeg har haft med kamera, har ikke været det store at råbe
hurra for. De kræver ret meget lys, og det er ikke verdens bedste kvalitet.
Du kan se de forskellige mobilkameraer her: www.sprites.dk

Det var lige ordene fra mig. Jeg håber du kan bruge det.

/Ole