Erfaring med Logitech WingMan Formula Forc~
Fra : Hans H. Vestergaard

Dato : 03-05-01 15:33

Hej

Jeg har kig på dette sæt rat og pedaler til min computer.
Er der nogen der har noget at sige om dette sæt? Er der en god Force
Feedback, er det holdbart og hvordan er kvaliteten generelt? Er det lige så
godt som det tidligere Force Feedback rat fra Logitech (det med helt rødt
rat)? Alle erfaringer er velkomne og forslag til et måske bedre alternativ
er også velkomne.

Hans H

Fra : Jakob Andersen

Dato : 03-05-01 17:41

Jeg har lige købt et force feedback joystick, og fundet ud af at tyngden i
stikket/rattet er meget vigtigt for stabiliteten.
Jo tungere det er jo bedre står det på bordet !!

/ Jakob

Fra : Hans H. Vestergaard

Dato : 03-05-01 21:01

"Jakob Andersen" <jakob@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt et force feedback joystick, og fundet ud af at tyngden i
> stikket/rattet er meget vigtigt for stabiliteten.
> Jo tungere det er jo bedre står det på bordet !!

Nu skrues dette rat jo på bordet så det er vist ikke noget problem.